Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke symptomer fikk du? Jeg klusset litt med pillene (bruker cerazette) og oppdaget plutselig at jeg må ha gått tre dager uten å ta pilla. Mest sannsynlig pga eksamensstress. Var i midten av desember, og jeg lurer på om jeg allerede nå kunne ha merket det, om jeg er gravid? Plutselig fått ømme pupper og såre brystvorter 😳 Ingen krise om jeg evt er det, vi er enige om at skjer det, så skjer det. 

Anonymkode: 4cc78...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er du ikke gravid. Ømme pupper osv kan komme pga du tenker at du kansje kan vær gravid. Placebo heter det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble gravid på pilla, hadde ingen symptomer, kun uteblitt mens. 

Anonymkode: c5995...c36

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hvilke symptomer fikk du? Jeg klusset litt med pillene (bruker cerazette) og oppdaget plutselig at jeg må ha gått tre dager uten å ta pilla. Mest sannsynlig pga eksamensstress. Var i midten av desember, og jeg lurer på om jeg allerede nå kunne ha merket det, om jeg er gravid? Plutselig fått ømme pupper og såre brystvorter 😳 Ingen krise om jeg evt er det, vi er enige om at skjer det, så skjer det. 

Var sikker på at kroppen tulla med meg nå siste gangen. Følte ømme pupper og at buksa ikke passa. Gikk så lenge som 10 dager etter mensen skulle vært der, før jeg tok test. Den var veldig positiv. 

Anonymkode: 1bf70...2b3

Skrevet

Takk for svar! Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen, og har ikke hatt mensen siden april. 

Skrevet

Ingen tegn før positiv test.. Symptomene kom vel en stund etter det igjen. Jeg får ofte ømme bryster og brystvorter rett før mens da

Anonymkode: c81b3...b89

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke noen symptomer, men stusset når jeg var 8 uker på vei for jeg følte at jakken strammet. Og min daværende samboer mente jeg måtte ta test for jeg hadde lyst på en frukt jeg vanligvis overhodet ikke liker. 😄 Da var jeg 8 uker på vei.

Skrevet

Jeg fikk symptomer 6dpo og skjønte jeg var gravid. En bitteliten festeblødning og ømme pupper fra denne dagen (har aldri ømme pupper ellers enn sist jeg var gravid, så var rimelig sikker). Men det er umulig å si noe generelt om sånne symptomer, og jeg hører mange si de ikke får symptomer før uke 5-6. 

Anonymkode: b98f9...cd5

Skrevet

Hvis du er øm nå så kanskje du har eggløsning eller mensen er rett rundt hjørnet? Jeg fikk ingen symptomer i det hele tatt før jeg kanskje var 5-6 uker på vei. Men alle syklusene jeg ikke var gravid tenkte jeg at jeg hadde mye symptomer. Vi var prøvere så jeg merket at jeg var gravid med å få positiv test. Jeg hadde nok tatt en for å evt utelukke, man vet jo aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...