AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Eksen var notorisk utro mot meg. Vi har barn ilag og sammerbeider veldig godt om barna og egentlig alt, god stemning i det hele. Han vart sambuer med den siste flammen rett etter at han flytta ut. Jeg lurer på om han er utro mot hun nå. Hva gjør jeg om jeg finner ut at han faktisk er utro? Bare sitte rolig i båten? Eller er det for dårlig gjort mot den nye dama hans? (Hun vet han kan være utro siden hun visste godt at han var gift med meg og hadde x tall unger ilag). Jeg ønsker at de fortsatt skal være ilag, det er til det beste for meg. Så egentlig vil jeg høre at dette er noe jeg ikke trenger å bry meg om, at det er greit. Anonymkode: be96d...ff1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Dette bør du holde deg langt unna Hva godt skal komme ut av om du leker detektiv? Anonymkode: 6bae2...9fd 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette bør du holde deg langt unna Hva godt skal komme ut av om du leker detektiv? Anonymkode: 6bae2...9fd Har ingen planer om å leke detektiv. Da jeg skrev «lurer» mente jeg ikke at det er noe jeg lurer på, men at pga litt forskjellige ting så ble mistanken vekt nå i julen. Har ikke tenkt å gå på jakt etter mulig utroskap, men skulle det dukke opp ting som tilsier det, hva gjør jeg da? Anonymkode: be96d...ff1 1
Gjest Chroma Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Ikke si noe med mindre du har klare bevis iallfall, da blir du bare sett på som den sjalu eksen.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Hvis du vil fortsette et godt samarbeid så holder du deg unna. Anonymkode: 010ce...242 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Eksen var notorisk utro mot meg. Vi har barn ilag og sammerbeider veldig godt om barna og egentlig alt, god stemning i det hele. Han vart sambuer med den siste flammen rett etter at han flytta ut. Jeg lurer på om han er utro mot hun nå. Hva gjør jeg om jeg finner ut at han faktisk er utro? Bare sitte rolig i båten? Eller er det for dårlig gjort mot den nye dama hans? (Hun vet han kan være utro siden hun visste godt at han var gift med meg og hadde x tall unger ilag). Jeg ønsker at de fortsatt skal være ilag, det er til det beste for meg. Så egentlig vil jeg høre at dette er noe jeg ikke trenger å bry meg om, at det er greit. Anonymkode: be96d...ff1 Bry deg om ditt eget liv da.. Anonymkode: a6725...826
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Jeg hadde latt den båten ligge rek. Du har sikkert rett, men det er ikke ditt problem denne gangen. Anonymkode: 2abb8...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 La dem holde på med sitt. Jeg ble lurt av en sånn mann en gang. Han var skikkelig god på å lyve og bedra. Han hadde vært gift og fått tre barn med ei dame, deretter var han utro mot henne og ble kastet ut, han ble samboer med hun han var utro sammen med, men han var utro mot henne også (med blant annet meg...) det ble oppdaget men de er fremdeles sammen fordi jeg har hørt fra nære venner at de holder sammen fordi de er redd for hva slekt og venner vil si når alle skjønner hvor håpløse de og spesielt han er. Han er notorisk utro uansett hvem han er sammen med. En psykopat. Hvis jeg var deg så hadde jeg ikke blandet meg inn ... sannheten kommer alltids frem. Anonymkode: 36249...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå