AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg ble dumpet hardt og brutalt av han jeg trodde jeg skulle tilbringe resten av livet sammen med. Dette var dog for 2 år siden. Han dumpet meg og gikk tilbake til en eks selv om han dagen førut fortalte meg at jeg var kvinnen i hans liv og ville gifte seg med meg. Jeg har aldri fått svar på hva som skjedde men han er jo nå sammen med sin gamle eks. Jeg kontakter han ikke og sist jeg snakket med han for ett år siden (jeg ville snakke med han for å få closure) så sa han bare at han hadde løyet til meg og at jeg fortjente bedre enn han og at jeg er en fantastisk person. Det var det liksom. Han lurte meg tydeligvis i 1,5 år i påvente av å gå tilbake til eksen sin? og her sitter jeg, fremdeles knust og klarer ikke å stole på menn mer. Jeg prøver alt jeg kan å komme meg videre, stalker han ikke, gjør ting jeg synes er positivt, har gått på dates, går til psykolog.. men likevel så får jeg han ikke ut av hjertet. Hjernen min vet at han behandlet meg som dritt men likevel klarer jeg ikke å slippe den lille drømmen om at han en dag kommer tilbake. Noen som har noen gode triks for å fremskynde prosessen? Jeg har IKKE lyst til at han bor i sjela mi lengre. Jeg savner så sårt å være lykkelig. Anonymkode: 35efa...a77
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Get a boyfriend!!! Anonymkode: d7a91...470 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Hmmm.. Og ingenting skurret.. Om de hadde barn ville det være naturlig med kontakt, men å klare lure deg til et såpass langt forhold uten at du ikke forsto det høres rart ut. Uansett, det er over, ikke se bakover, det er ikke den veien du skal gå, venter helt sikkert noe mye bedre på deg der ute Anonymkode: 2a6ec...e17 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Få deg en rebound. Gå tur, dra på besøk til hverandre, drikk vin og ha sex. Helt greit så lenge vet at du ikke vil noe mer. Sikkert ikke noe problem å finne en mann som vil stille opp. Anonymkode: f7335...e85
Gjest shash90 Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 (endret) Regel nr 1👉🏻 Overskriften på innlegget sier mye om innstillingen din. Ikke fortell til deg selv at du ikke kommer deg videre. Prøv å si til deg selv at du ikke liker han lengre og har kommet deg videre. Tror du at du ville hatt det bra med han dersom han vendte tilbake? Syns du ikke at det er lite attraktivt med en mann som ikke vil ha deg? Tenk at det er DU som ikke vil ha han. ser at noen skriver at du burde skaffe rebound osv. Jeg syns det er dårlig ide, men det er bare meg. Jeg må jobbe med meg selv før jeg kan date igjen. Det funker for noen da. Andre blir mer ødelagt av å date noen andre mens de har kjærlighetssorg, man bare utsetter sorgen. Du vil klare å komme deg videre og vil bli lykkelig igjen☺️ Gi det litt tid, prøv å mediter eller begynne på noe helt nytt som tar mye av tiden din (noe fornuftig). Endret 26. desember 2020 av shash90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå