Gå til innhold

Tredemølle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en tredemølle etterhvert, men aner ikke hva som finnes der ute. 
Hvilke tredemølle er å anbefale? Eneste kriteriet er at den ikke lager sinnsykt med lyd

Anonymkode: 4028a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo lyd uansett når du løper på den, så det tror jeg er litt vanskelig å unngå. Mølla vi har lager ikke så mye lyd i seg selv, men høres ut som en bøffelflokk når den brukes.

Vil bare tipse om å kjøpe brukt. Ofte er møllene på face og finn brukt en liten periode, og så bare stått å samlet støv. Vi er en aktiv familie, der 4 av 5 løper, men likevel blir den omtrent ikke brukt lenger. Det er så kjedelig -og mye lettere å løpe ute. 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snabeltann skrev (3 timer siden):

Det blir jo lyd uansett når du løper på den, så det tror jeg er litt vanskelig å unngå. Mølla vi har lager ikke så mye lyd i seg selv, men høres ut som en bøffelflokk når den brukes.

Vil bare tipse om å kjøpe brukt. Ofte er møllene på face og finn brukt en liten periode, og så bare stått å samlet støv. Vi er en aktiv familie, der 4 av 5 løper, men likevel blir den omtrent ikke brukt lenger. Det er så kjedelig -og mye lettere å løpe ute. 🙈

Takk for svar! Hadde tenkt å kjøpe brukt, men har sett jevnlig på Finn og er lite som legges ut her i området jeg bor. 

Anonymkode: 4028a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å legge ut annonse på kjøp og salg på facebook. Sikkert mange (som oss) som har en stående, men ikke har giddet orget med å legge ut på finn. Be om å få prøveløpe på den først, så hører du støynivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en gummimatte til å ha under møllen, for at den ikke skal lage like mye lyd 😊 jeg kjøpte en mølle på Sportsmaster.no til 7000. Betalte litt ekstra for vifte og nettbrett-holder, men akkurat det kunne jeg spart meg. Viften er dårlig, og nettbrett-holderen brukes aldri. Jeg er ellers fornøyd med møllen. Hvis du skal bruke et større beløp så vet jeg at sole 86(?) er en god mølle.

Anonymkode: b2004...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 23.55):

Har Sole F85, kan ikke skryte nok av den. Fantastisk mølle. 

Anonymkode: ee3b3...339

Har den skjerm for strømming på nett? 

Anonymkode: 50f31...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...