Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er høy, mørk, kjekk, smart, romantisk og sexen er bare helt fantastisk. Problemet er at han er gift. I begynnelsen var det kjempe spennende, men nå er jeg litt lei av å snike ut av huset før hun kommer tilbake fra jobb. Hvordan kan jeg få han til å gå fra kona?

Anonymkode: 30b8a...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du ikke, det er et valg han må ta selv.

Anonymkode: 83c84...2d3

• Liker 11
Skrevet

Kjeder du deg i Jula ? 🤣

Anonymkode: c7115...13d

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skulle han det?

Anonymkode: 2e1d5...601

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes du skal holde deg unna til han eventuelt går fra kona. 

Anonymkode: 48d78...3e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan kan jeg få han til å gå fra kona?

Ved å være mer attraktiv enn henne som konemateriale. Noe du har brent din sjanse for, ved å være utro.

Anonymkode: 06c09...709

• Liker 2
Skrevet

Han får i pose og sekk 🤩 hvorfor skulle han ønske å gå fra henne for deg? 😅

Gjør som meg distanser deg.. er det ikke nok så må du gjøre det slutt.

Anonymkode: 3ea83...bee

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han er høy, mørk, kjekk, smart, romantisk og sexen er bare helt fantastisk. Problemet er at han er gift. I begynnelsen var det kjempe spennende, men nå er jeg litt lei av å snike ut av huset før hun kommer tilbake fra jobb. Hvordan kan jeg få han til å gå fra kona?

Hvorfor må du snike deg ut? Er vell bare å gå ut av huset med hevet hodet? 

Anonymkode: c0cbc...57d

• Liker 3
Skrevet

Slutte å ligge med han. Hvorfor skal han forlate kona, når han får ha to damer som oppfyller ulike behov?

Anonymkode: d20a9...6b6

• Liker 4
Skrevet

Det krever jo at det er et litt dårlig ekteskap fra før, gjerne også uten barn og masse økonomiske bindinger. Da er ikke oppgaven så vanskelig.

Men skal han forlate henne for deg så må det nok også mer enn sex til, at du er litt lei av å snike deg ut huset er ikke akkurat nok. Ingen forlater kona for at elskerinnen har fått primadonna-nykker, det er vel mer hvis man blir forelsket og vil være sammen på ordentlig. 

Anonymkode: 1ec1d...a48

• Liker 4
Skrevet

Han høres ikke så fantastisk ut når han er utro. Jeg antar at han sier at han aldri har vært utro før, men at du er helt spesiell og at han derfor ikke klarer å styre seg. Og kona er sikkert kjedelig og «gir» han ikke sex. Er jeg inne på noe her? 😉

• Liker 3
Skrevet
PM75 skrev (2 timer siden):

Han høres ikke så fantastisk ut når han er utro. Jeg antar at han sier at han aldri har vært utro før, men at du er helt spesiell og at han derfor ikke klarer å styre seg. Og kona er sikkert kjedelig og «gir» han ikke sex. Er jeg inne på noe her? 😉

Min elsker som også har samboer, har fortalt meg om tidligere elskerinner før meg.

Anonymkode: 9fc11...a3a

Skrevet
PM75 skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner til samboer til min elsker, venn av venn av meg. I sommer på en liten sammenkomst over noen glass med vin fikk jeg bekreftet at det min elsker hadde sagt til meg var sant! Hun fortalte at de kun var sammen for barnas del, hun var ikke seksuelt tiltrukket av han lenger og at han ikke virket særlig tiltrukket av henne heller, de fungerte sammen, men var ikke lenger kjærlighet i bilde selvom de er glad i hverandre og livet de har bygget opp. Jeg trodde dette var elskerinnetalen når jeg hørte det av min elsker når jeg spurte hvorfor han gjør det han gjør. Men jaggu sitter ikke samboeren hans med samme opplevelse av forholdet dems. Mange menn drømmer nok om å forlate kona/samboeren, men tør ikke å endre livet de er vandt med. 

Anonymkode: 9c602...822

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 19.09):

Jeg skjønner at du begynner å begjære mannen du beskriver som høy mørk og kjekk. Du er i en kinkig situasjon da du har et seksuelt forhold til han. Du er sikkert betatt av han hvis du misliker tanken på at kona hans har sex med han du liker.
Det må jo gnage litt på deg at du elsker å ha sex med han og vet at kona når som helst kan nyte å ha sex med han og ikke du. Du vil altså ta over hennes rolle.

Må spørre deg hva om kona og han har det fint sammen? Elsker du han så mye at du allikevel vil prøve å bytte ut kona hans med deg?

Det må bli opp til han i såfall, kona vil nok ikke slippe deg til frivillig. Skal du få hans oppmerksomhet må du skille deg ut. Ikke vær kjedelig i klær og væremåte. 
Du må skille deg positivt ut hvis du skal la han få oppmerksomheten rettet mot deg. 
Googlet litt om undersøkelser hva vi menn liker hos damer kan ramse opp noe jeg fant i artikler. Legger ut en link og bilde av noe det jeg fant av det vi menn liker hos kvinner. Skal du ta konas plass må du nok gi litt ekstra, her nevnes noe av det jeg fant menn liker med kvinner. 

1. Pent sminket

2. Stayup /nylon. 
3. Langt hår synonymt med ungdommelighet, oppsatt eller hestehale, bar nakke= Fint

4. Høye hæler

5. Blid oppglødd, engasjert

6. Lange støvletter over skinny jeans, ( ikke semsket)

Hvordan damer kler seg blir lagt merke til av menn gjerne som noen av eksemplene ovenfor.  Ikke undervurder dette, menn retter oppmerksomhet på det de liker. 
Bilde under sier noe om menn liker aller best damer med lange støvletter til jeans. 
Hvis du vil prøve å utkonkurrere kona til drømme mannen din står du fritt til å prøve. Ville nok ikke snakket høyt om dette til folk at du vil prøve å luke vekk kona og ta hennes plass nemlig mannen dere begge liker. Hvem vet kanskje du får det du liker😉
https://www.nettavisen.no/klarne-som-tenner-menn/s/12-95-200333

A0302208-AD15-44A2-837E-6B83FBC8990E.jpeg

Anonymkode: 30ee9...e7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...