Gå til innhold

Andre som er mye alene med barna i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi en del familie, men mamma orker ikke bråket med barn. Vi var der i går, og vi er invitert på nyttårsaften. Så bør egentlig ikke klage. Men sårt at søskene mine blir invitert ellers i romjuma for dem har voksne barn, mens vi som har barn som er yngre ikke er invitert. Våre barn er fra alderen 1 - 5 år.. 

Inviterte dem til brunch i morgen, men mamma ville slappe av før det var ett nytt innrykk med middagsbesøk..

Anonymkode: 31cb0...cf2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Det var utrolig dårlig gjort. Ja, man blir mer sliten av små barn, men det er ikke ok å forskjellsbehandle slik. 

Anonymkode: 08b8c...378

• Liker 3
Skrevet

Trodde du mente uten partner jeg 😆 Gift med jeger så ser ham lite i desember... Ellers er det vel julaften og førstedag det har vært selskap, men det er litt annerledes i år pga corona. Har noen vennepar med barn på samme alder som våre som vi skal gå en tur med i morgen. Ut over det er vi mest hjemme med hverandre. Men hadde helt klart reagert hvis mine eldre søsken ble invitert og ikke meg..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her har vi en del familie, men mamma orker ikke bråket med barn. Vi var der i går, og vi er invitert på nyttårsaften. Så bør egentlig ikke klage. Men sårt at søskene mine blir invitert ellers i romjuma for dem har voksne barn, mens vi som har barn som er yngre ikke er invitert. Våre barn er fra alderen 1 - 5 år.. 

Inviterte dem til brunch i morgen, men mamma ville slappe av før det var ett nytt innrykk med middagsbesøk..

Ja. Det er en pandemi på gang. Vi holder oss for oss selv.

Anonymkode: cefcc...4b2

Skrevet

Nå er barnet mitt snart 5 år, og både mamma og svigermor har i det siste gitt utrykk for at det er litt slitsomt å ha barnet, så må nok bare innse at foreldrene våre blir eldre og ikke takler like mye støy.... 

Så skjønner at det er sårt,men skjønner de jo. Synes selv det er litt for mye av og til.

Anonymkode: b539a...61d

Skrevet

Ser at overskriften kunne være litt misvisende ja 😂 Sjeleglad for at samboeren er hjemme i år, men gruer meg til neste år for da er på sjøen i jula 😩 

Er bare så tydelig at barna mine er stress, det er ikke sååå mye bråk på dem heller. Stort sett sitter dem fint å leker seg. 

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...