Gå til innhold

Butikker som selger garderobeskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til butikker som selger garderobeskap med skuffer og/eller trådkurver? Både frittstående og plassbygde løsninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Hvis noen har navnet på det nye firmaet til han fyren som eide GarderobeMannen setter jeg stor pris på å få vite det. Har virkelig ikke lyst på en ny runde med bullshit fra de folka der.

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå heter firmaet  Garderobe-Mannen. Skjønner virkelig ikke hvordan folk tør/gidder å handle av det møkkafirmaet! Svindel og bedrag er det de driver med.

Anbefaler Elfa eller Langlo, seriøse firmaer som ofte har gode kampanjer hos f.eks Montér.

Anonymkode: 53440...f52

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat brukt Garderobeeksperten. Har ingenting å utsette på dem

Anonymkode: 68805...6a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nå heter firmaet  Garderobe-Mannen. Skjønner virkelig ikke hvordan folk tør/gidder å handle av det møkkafirmaet! Svindel og bedrag er det de driver med.

Anbefaler Elfa eller Langlo, seriøse firmaer som ofte har gode kampanjer hos f.eks Montér.

Anonymkode: 53440...f52

Tusen takk! De skyldte meg 25000 kr, ferdigstilling av garderobe og reparasjon av vegg og lister, men selvfølgelig slo de seg konkurs dagen etter de endelig (etter månedsvis med krangling) godtok at de hadde gjort feil. 🙄

Skal sjekke ut Elfa og Langlo.

Skrevet

Elfa har jeg bestilt, via Maxbo.

De klarte å levere feil dører og ville ikke hente dørene som var feil før de leverte de riktige, så de måtte vi ha i stua i 10 dager. Det var ganske surt, men ingen total krise. De fikset jo nye dører raskt i alle fall, for leveringstiden på de var nesten 7 uker da vi bestilte.

Ellers kjempefornøyd med Elfa som system. Vi har det helt opp til taket og får virkelig utnyttet hele veggen.

Anonymkode: 9ef88...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...