Gå til innhold

Hvilken trådløs støvsuger er best ?

Måne1234

Anbefalte innlegg

Fikk penger til jul for å kjøpe ny håndholdt støvsuger . Har hørt mye bra om dyson men leser meg litt opp og Phillips har også en som har kommt veldig bra ut i tester til en billigere pris . Noen som har erfaringer med dette ? Er det dyson som er best eller betaler man mye for merkenavnet her ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har både Dyson og Philips.

Liker Dyson best- men begge er gode. Philips speedpro etellerannet har vunnet en test vet jeg. 

Anonymkode: 640d4...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen bruker 4-5 tusen på støvsuger. Er det virkelig verdt det? 

Anonymkode: 2159b...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyson, men blir sliten i hånda av å holde knappen/trykke på mens man støvsuger.

Anonymkode: f3a0f...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er den verdt prisen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måne1234 skrev (19 timer siden):

Fikk penger til jul for å kjøpe ny håndholdt støvsuger . Har hørt mye bra om dyson men leser meg litt opp og Phillips har også en som har kommt veldig bra ut i tester til en billigere pris . Noen som har erfaringer med dette ? Er det dyson som er best eller betaler man mye for merkenavnet her ? 

Har en håndholdt til 500 kr, husker ikke merker. Funker ypperlig. Dyson hadde jeg ikke gidder bruke penger på, om du ikke har hus. Men tenker du på håndholdt med langt skaft eller en mindre håndholdt? 

Anonymkode: 84634...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du? Vi har tenkt å kjøpe Dyson, mest fordi jeg er kronisk syk og har lite energi. Hadde håpet jeg skulle klare å støvsuge litt med en slik, men hvis man må holde inne en knapp i lang tid kan det spøke litt....

Anonymkode: 2579a...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne1234 skrev (19 timer siden):

Jeg fikk en Bosch Athletic til jul, og fy pokker for en bra støvsuger. Voldsomt kraft i den. Jeg hadde rengjort og støvsugd godt til jul med en vanlig sterk støvsuger, og dro Boschen over noen tepper. Helt sykt hvor mye støv den klarte å samle opp på tepper som egentlig nettopp var blitt støvsugd opp og i mente for 2 dager siden. Den har også børster i fronten som er praktisk på gulv og tepper.

Den er også mye billigere enn Dyson. 2500,- issh for Boschen. 

Jeg er som sagt storfornøyd med den så langt! 

Anonymkode: 43db4...843

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roborock ble best i test 😃 Vi har 4 max eller hva den heter, knallfornøyd! Nå har det kommet en 5 er også. Den er bedre på å se ledninger, ladere etc. Ville gått for den.

Anonymkode: 167f6...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Roborock ble best i test 😃 Vi har 4 max eller hva den heter, knallfornøyd! Nå har det kommet en 5 er også. Den er bedre på å se ledninger, ladere etc. Ville gått for den.

Anonymkode: 167f6...97c

Jada, men så er ikke Roborock en håndholdt støvsuger, men en robotstøvsuger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen bruker 4-5 tusen på støvsuger. Er det virkelig verdt det? 

Bortkastet. Tenk nå litt kritisk og ikke bli helt hjernevasket av salgsteknikker. Jeg har en håndholdt støvsuger til 500 som sagt. Med en liten håndholdt støvsuger som klikkes på denne igjen . Så to i et om du skjønner. Henger på veggen.  Om du ikke har dyr som røyter eller ti unger ser jeg ikke hvorfor du ikke kan kjøpe støvsuger til normal pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk en Bosch Athletic til jul, og fy pokker for en bra støvsuger. Voldsomt kraft i den. Jeg hadde rengjort og støvsugd godt til jul med en vanlig sterk støvsuger, og dro Boschen over noen tepper. Helt sykt hvor mye støv den klarte å samle opp på tepper som egentlig nettopp var blitt støvsugd opp og i mente for 2 dager siden. Den har også børster i fronten som er praktisk på gulv og tepper.

Den er også mye billigere enn Dyson. 2500,- issh for Boschen. 

Jeg er som sagt storfornøyd med den så langt! 

Her er Boschen jeg snakker om: 

https://www.whiteaway.no/hus-hage/stovsuger/hand-stovsuger/product/bosch-athlet-bbh52550/?utm_source=google&utm_medium=surfaces&gclsrc=ds

image.png.75b1e2e06d2f54415e1d1d34b006f935.png

image.png.b437feea70e15731f43d2c468512be94.png

Billigere enn først antatt ;) Løp å kjøp! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kastanjefrø

Bare å se på vaccum wars hvilke støvsugere som er best, som med alt annet får du det du betaler for. Bosch sin vant i tek.no sin test fordi den kunne moppe samtidig, men den er altså en dårligere mopp og støvsuger enn de for seg selv. 

Om du faktisk vil ha en god støvsuger, hvor kostnaden ikke er den viktigste faktoren anbefaler jeg dyson v11, om penger er den viktigste faktoren anbefaler jeg electrolux pure q9 power pro.

Dysonstøvsugeren tar absolutt alt, heller du 100g sand i et teppe tar den 100g, electroluxstøvsugeren er mye støvsuger for pengene, har LED-lys så du ser hva du støvsuger, kan stå for seg selv uten stativ og er svært lettkjørt.

Som regel vil alt under 2000kr verken være spesielt gode til å suge støv, og mangle hepa-filter slik at du i stedet for å gjøre rent bare sprer støvet rundt i rommet. da kan du like godt droppe å kjøpe noe i det hele tatt.

Endret av Kastanjefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bortkastet. Tenk nå litt kritisk og ikke bli helt hjernevasket av salgsteknikker. Jeg har en håndholdt støvsuger til 500 som sagt. Med en liten håndholdt støvsuger som klikkes på denne igjen . Så to i et om du skjønner. Henger på veggen.  Om du ikke har dyr som røyter eller ti unger ser jeg ikke hvorfor du ikke kan kjøpe støvsuger til normal pris. 

Vel, noen av oss har barn eller dyr, og har kanskje helseproblemer som gjør det vanskelig å dra rundt på en tradisjonell støvsuger :) At du klarer deg fint med en tradisjonell en betyr ikke at alle andre foretrekker det. Jeg har også en tradisjonell støvsuger jeg brukte 3000 kr på, men den står og bokstavlig talt støver ned nå. Gjør ikke meg noe å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt enig. Jeg kjøpte noe billig til 400 eller noe. Det får holde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vel, noen av oss har barn eller dyr, og har kanskje helseproblemer som gjør det vanskelig å dra rundt på en tradisjonell støvsuger :) At du klarer deg fint med en tradisjonell en betyr ikke at alle andre foretrekker det. Jeg har også en tradisjonell støvsuger jeg brukte 3000 kr på, men den står og bokstavlig talt støver ned nå. Gjør ikke meg noe å prøve noe nytt.

Den er ledningsfri, jeg skrev at den var håndholdt. Så den er ikke en tradisjonell som du trekker etter deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...