Gå til innhold

Bruker du noe under tykke strømpebukser når du skal ut på farten i skjørt eller kjole når det er -12 grader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du noe under tykke strømpebukser når du skal ut på farten i skjørt eller kjole når det er -12 grader?

Jeg har ikke lyst til å bli forkjøla i disse tider, jeg vil heller ha lyst til å kle meg skjørt eller kjole når jeg skal bort.

Hvor tykk strømpebukser bruker du når du skal bort i famileselskap?

Gode tips mottas :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har et overtrekksskjørt fra Ahkka som jeg tar utpå hvis jeg skal ut. 

Men jeg er uansett ikke lenge utendørs, blir korte gåturer. 

Anonymkode: f4511...9fb

Skrevet

Hvor tynne strømpebukser jeg bruker til antrekket kommer så an på både kjolen og anledningen, men er det kaldt tar jeg gjerne ullstrømpebukser, leggvarmere eller strikkede knestrømper over, i tillegg til lang kåpe og høye støvler.

• Liker 1
Skrevet

Bruk tykk ull eller fleece strømpebukse. Så kan du dra noen lange strømper over som går nesten helt opp. 

Ev. bruk flere varme strømpebukser lag på lag. 

Anonymkode: 2756a...346

• Liker 1
Skrevet

Bruker noen ganger to ribbestrikkede strømpebukser, og både ett og to par lange leggvarmere. 

Anonymkode: e05b1...e38

Skrevet

Bruker ikke strømpebukser i det hele tatt uansett hvor kaldt det er.

Anonymkode: b09ad...0a2

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke noe under tykke strømpebukser bortsett fra truse

Skrevet
tonelise10 skrev (På 25.12.2020 den 16.43):

Jeg har ikke lyst til å bli forkjøla i disse tider, jeg vil heller ha lyst til å kle meg skjørt eller kjole når jeg skal bort.

Hvor tykk strømpebukser bruker du når du skal bort i famileselskap?

Gode tips mottas :) 

Selv om det er -12 skal du jo ikke gå tur heller... Jeg ville brukt vanlig strømpebukse (ikke nødvendigvis spesielt tykk/ull), den korte tiden jeg vil befinne meg ute er ikke noe problem med høye støvletter og lang jakke/kåpe. 

• Liker 1
Skrevet

Under, nei? Derimot over. Leggvarmere i varierende størrelser, og hvis det er skikkelig kaldt, hjemmestrikket ullbukse.

Anonymkode: 75d01...d94

• Liker 1
Skrevet

Vanlig nylonstrømpebukse pleier å holde mellom døra til huset og bilen. Ellers ullstrømpebukse hvis jeg skal oppholde meg litt utendørs.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...