Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under julefeiringen i går ble det litt mye alkohol. Jeg gikk derfor å la meg på gjesterommet. Søstra til kona kom inn og ting skjedde. Søstra til kona gjorde dette på faenskap mot kona da de har vært bitre uvenner etter et arveoppgjør.

Nå har jeg vondt i hodet og angrer. Kona har reist alene på hytta så hun er sur.

Hva burde jeg gjøre nå?

Anonymkode: c2af4...cc9

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva burde jeg gjøre nå?

Spør svigerfar du. 

Skrevet

Legge deg flat og der bør du ligge en stund, og vente til kona finner ut om hun skal gå fra deg eller ei. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor var en bitter uvenn av kona di på julefeiring hos dere, spesielt i år? 

Du får ta en paracet mot hodepinen.

Anonymkode: 3f7b2...bc6

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor var en bitter uvenn av kona di på julefeiring hos dere, spesielt i år? 

Du får ta en paracet mot hodepinen.

Anonymkode: 3f7b2...bc6

Fordi vi kommer fra et lite tettsted hvor alle kjenner alle. Vi har felles barndomsvenner

Skrevet

Fordi vi kommer fra et lite tettsted hvor alle kjenner alle. Vi har felles barndomsvenner

Du er en drittsekk. Håper kona går i fra deg. Sender gode ønsker og tanker til kona, om en bedre fremtid, med en bedre mann.

Anonymkode: 55274...81a

• Liker 11
Skrevet

Du er en drittsekk. Håper kona går i fra deg. Sender gode ønsker og tanker til kona, om en bedre fremtid, med en bedre mann.

Anonymkode: 55274...81a

Oh my God

Det var hun som kom inn til meg og kledde av meg. Hadde jeg vært dame så hadde jeg vell fått sympati?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei nå har du blitt litt rævkjørt. 
1. Søstera til din kone utførte hevn sex mot sin egen søster. 
2. Søstera til din kone kan bli gravid. Du kan bli nødt til å skilles fra kona på grunn av graviditet.
3. Du må betale barnebidrag til to kvinner hvis ingen av dem vil være sammen med deg.

Du er egentlig rævkjørt. Du lot en kvinne utføre hevn sex mot din kone. Denne damen kan bli gravid og du får enda flere problemer. Jeg anbefaler deg å oppsøke MGTOW kunnskaper for å lære mer om din egen situasjon.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oh my God

Det var hun som kom inn til meg og kledde av meg. Hadde jeg vært dame så hadde jeg vell fått sympati?

Slutt å syt. Det gjelder både her og i ditt virkelige liv.

Anonymkode: 89df0...6b1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oh my God

Enkelte ting er faktisk ikke morsomt å spøke om. 

Anonymkode: 37f10...502

• Liker 3
Skrevet

Herregud for en dysfunksjonel familie! 

Anonymkode: ed80b...5e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oh my God

Du kommer bare med bortforklaringer! Du er nå i en situasjon der du mister denne familien for godt. Så lære av dette i denne omgangskretsen kan du garantert glemme. Dette var din feil, du kunne bare jaget hun ut fra rommet og lukket døren. Du kan heller ikke skylde på alkoholen, drikk mindre og lær av dette inn mot en nytt forhold. Var det virkelig verdt det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oh my God

Var du overstadig beruset og ikke i stand til å samtykke? Hadde du frivillig sex eller ble du voldtatt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oh my God

Ble du voldtatt så anmeld henne.

Anonymkode: 22f74...c5a

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (3 minutter siden):

Jens???

Enig. jf skrivemåte

Anonymkode: 577ab...456

Skrevet
Teatrica skrev (16 minutter siden):

Jens???

Kjenner du Jens? Han var der han også og han har tatt bilder. Nå blir jeg usikker på hvorfor du spør. Jeg kjenner Jens godt, har han lagt ut bilder av meg?

Søstra til kona dro ned buksa og jeg dytta søstra bort. Senere våknet jeg av at søstra satt oppå meg. Jeg var nok for full til å få den opp, men allikevel blir jeg beskyldt for utroskap. Søstra stønnet og skrek kjempehøyt.

Jeg synes det hele er litt ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...