AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg har lagt på meg en del de siste månedene, og jeg har knapt bukser som passer lengre. Hjemmeskole hver dag og mye tid i sofa foran tv.. Jeg er ganske høy og slank, men lagt på meg rundt de klassiske områdene - mage, rumpe, lår. Magen blir mer og mer gele-aktig og jeg føler meg bare dvask.. Jeg kan jo øvelser jeg kan gjøre hjemme, men vet ikke hva jeg får mest utbytte av. Hjelper ikke å ta 50 squats og noe push-up, også legge seg på sofaen igjen. Har tenkt å kjøpe ett apparat jeg kan bruke hjemme, men hva er best å ha? (Og billig..) Kan dere gi meg noen tips? Til øvelser/apparat😁 Anonymkode: de155...dc4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Jeg skal også trene hjemme nå:) Balansebrett, kettle bells, vekter, strikk og YouTube:) På YouTube er masse treningsvideoer man kan trene til Anonymkode: c303c...1a7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Det beste utbyttet får du av å spise litt mindre, og det biligste er også å spise litt mindre. Det tar dessuten ikke opp noe plass. Anonymkode: 94699...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal også trene hjemme nå:) Balansebrett, kettle bells, vekter, strikk og YouTube:) På YouTube er masse treningsvideoer man kan trene til Anonymkode: c303c...1a7 Føler du at du får ordentlig trening av balansebrett? Anonymkode: 2b4fb...226
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Anbefaler HIIT-økter. Da får du pulsen godt opp (=brenner flere kalorier) i tillegg til du får brukt musklene litt. De er også ganske fort gjort. Men ikke overdriv verken i hyppighet (ikke flere enn 2-3 i uka) eller lengde (20-30min er lenge nok). Flere gode på f.eks YouTube. Bare søk opp. Legg gjerne også inn styrkeøkter. Igjen, YouTube er et fint sted å starte. Men dette hjelper ikke med mindre du ligger i kaloriunderskudd. Anonymkode: 7e236...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 På NRK ligger det ute noen enkle snutter med hjemmetrening med Yngvar Andersen. Funkygine legger også ut en del snutter med stuettening på insta. Lykke til 🙂 Anonymkode: 932b0...6db 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Er ergometersykkel noe vits i å ha? Skulle aller helst hatt en tredemølle, men er så dyrt.. Anonymkode: de155...dc4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 16.47): Er ergometersykkel noe vits i å ha? Skulle aller helst hatt en tredemølle, men er så dyrt.. Anonymkode: de155...dc4 Hvis du har lyst på er kondisjonsapparat så vil jeg anbefale roer. Med mindre du er veldig interessert i sykkel, selvsagt. Anonymkode: 3ac1d...84a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Vil virkelig anbefale deg å komme deg ut døra i disse tider. Enten er jeg på telefonen med venner/jobb, eller hører jeg på en podcast, minst en time hver dag. I tillegg til styrkeøvelser. Anonymkode: 86166...846
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har tenkt å kjøpe boka til funkygine, «råsterk hjemme». Hun har lagt ut en 10 minutters økt på bloggen sin som jeg liker veldig godt. Jeg ender også opp med å ikke trene om det blir for lange økter, i tillegg til at de ofte er litt for lange for en nybegynner. https://www.funkygine.com/2020/06/25/10-minutters-trening-for-nybegynnere/ Anonymkode: 79db5...d1d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har manualer, matte, strikker og step. Men for deg meste trener jeg ulike intervall/sirkeløkter uten utstyr. Tabata osv er effektivt, du finner masse bra hos treningsprofilene og på YouTube. Anonymkode: 27986...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå