AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Trenger litt råd hva er finest av hudfarget eller sort nylonstrømper til til sort eller mørk kjole / skjørt. Noen mener hudfargede strømper ikke er mote. Noen mener at sorte nylonstrømbebukse ikke passer til sorte skjørt og kjoler. Jeg blir usikker på hva som er fint, hva mener dere er sorte best uansett farge av klær og er hudfargede nylon ut? kom gjerne med råd😊 Anonymkode: 2219f...5c4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 jeg bruker begge deler, men aldri tette sorte strømper til mørk kjole. Om du skal bruke sorte strømper, må de være tynne (maks 20 den) og gjerne med litt shine. Jeg bruker mest nude strømper, gjerne stayups om det passer.Om du finner noen i bra kvalitet, med riktig nyanse og tynne, så er det pent. Anonymkode: 01776...a34
Gjest Løpegærn Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Jeg synes det er svart strømpebukse eller ingenting. Det ser aldri naturlig ut med hudfarget strømpebukse, så jeg bruker å barbere leggene og smøre de godt når jeg skal gå med kjole
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Takk for svar har skjønt at tykke sorte nylonstrømper ikke passer til sort kjole eller skjørt, finest når de er litt tynne og mer gjennomsiktige. Jeg tenkte kanskje at det blir for mye sort når en ikke bruker hudfarge til sorte klær, har ofte brukt lys til sort, men er som sagt usikker på om det er mest stilig. De fleste vennene bruker sort, trodde kanskje hudfarge var litt ut? Anonymkode: 2219f...5c4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for svar har skjønt at tykke sorte nylonstrømper ikke passer til sort kjole eller skjørt, finest når de er litt tynne og mer gjennomsiktige. Jeg tenkte kanskje at det blir for mye sort når en ikke bruker hudfarge til sorte klær, har ofte brukt lys til sort, men er som sagt usikker på om det er mest stilig. De fleste vennene bruker sort, trodde kanskje hudfarge var litt ut? Anonymkode: 2219f...5c4 Hudfarge på nylonstrømpene er over hodet ikke ut. Bruk lyse når du ikke har ermer på kjolen, og tynne svarte/mørke med ermer. Tette svarte ser håpløst ut med mindre du skal være mye ute, men da bør du heller bruke ull eller bukser. Anonymkode: 4a903...abf 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hudfarge på nylonstrømpene er over hodet ikke ut. Bruk lyse når du ikke har ermer på kjolen, og tynne svarte/mørke med ermer. Tette svarte ser håpløst ut med mindre du skal være mye ute, men da bør du heller bruke ull eller bukser. Anonymkode: 4a903...abf Det er i hvert fall ikke in. Ingen av mine venninner, som er kvinner 25-35 i Oslo bruker det. Det er tynne sorte eller bar hud som gjelder. Anonymkode: b83ca...6a1 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Løpegærn skrev (32 minutter siden): Jeg synes det er svart strømpebukse eller ingenting. Det ser aldri naturlig ut med hudfarget strømpebukse, så jeg bruker å barbere leggene og smøre de godt når jeg skal gå med kjole Nå er det ikke meningen at hudfarget skal se naturlig ut heller da. Strømpebukser er en del av antrekket og nude gir en kontrast mot kjolen og en fin shine som nakne ben aldri kan gi. Å gå uten strømpebukse til kort kjole på vinterhalvåret ser bare slutty ut. Anonymkode: 2064e...664 6
Gjest Løpegærn Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå er det ikke meningen at hudfarget skal se naturlig ut heller da. Strømpebukser er en del av antrekket og nude gir en kontrast mot kjolen og en fin shine som nakne ben aldri kan gi. Å gå uten strømpebukse til kort kjole på vinterhalvåret ser bare slutty ut. Anonymkode: 2064e...664 Prøvde å google litt strømpebuksefashion siden du skrev det der. På alle resultatene står det at hudfarget strømpebukse er ut, så du er vel ikke helt i takt med ekspertene, da. Flere gode tips her: https://www.kk.no/mote/slik-velger-du-riktig-strompebukse/67733319 https://costume.no/mote/hudfarget-strompebukse https://stylista.no/mote/slik-velger-du-riktig-strompebukse
@mygdala Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Bruker begge deler, foretrekker sorte.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er i hvert fall ikke in. Ingen av mine venninner, som er kvinner 25-35 i Oslo bruker det. Det er tynne sorte eller bar hud som gjelder. Anonymkode: b83ca...6a1 Da følger de trenden, og ikke det som tar seg best ut. Men motepolitiet her på KG skal ikke ha lyse strømper i garderoben sin. Anonymkode: 4a903...abf 1
Helgeline Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Da blir det bukse på meg i morra etter å ha lest denne tråden 🧐😛 Neida, hadde på meg rød kjole, nude strømper og sorte sko i går. Jeg syntes det var penest med lyse strømper. Noen sjeldne ganger er det penest med sorte, fex hvis kjolen er grå. Men som regel ender jeg på hudfarget. Bryr meg ikke om hva som er trend, men hva som er estetisk fint. Og det er ikke bare legger. Ikke på meg hvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 Helgeline skrev (55 minutter siden): Da blir det bukse på meg i morra etter å ha lest denne tråden 🧐😛 Neida, hadde på meg rød kjole, nude strømper og sorte sko i går. Jeg syntes det var penest med lyse strømper. Noen sjeldne ganger er det penest med sorte, fex hvis kjolen er grå. Men som regel ender jeg på hudfarget. Bryr meg ikke om hva som er trend, men hva som er estetisk fint. Og det er ikke bare legger. Ikke på meg hvertfall. Flott! 👍🙌 Anonymkode: 4a903...abf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da følger de trenden, og ikke det som tar seg best ut. Men motepolitiet her på KG skal ikke ha lyse strømper i garderoben sin. Anonymkode: 4a903...abf Det har i så fall vært trenden minst de siste tyve årene. Det er et medlem her på KG som virker til å prøve å gjøre «hud»-fargede strømpebukser in eller trendy, og med kongehuset i England som eneste kilde. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det ikke meningen at hudfarget skal se naturlig ut heller da. Strømpebukser er en del av antrekket og nude gir en kontrast mot kjolen og en fin shine som nakne ben aldri kan gi. Å gå uten strømpebukse til kort kjole på vinterhalvåret ser bare slutty ut. Anonymkode: 2064e...664 Hvorfor vil man imitere fargen til hud, om det ikke skal se naturlig ut? Hvorfor ikke ta en hvilken som helst annen farge? Det er klart at strømpebukser kan gi shine som bare ben ikke kan gi, akkurat som hvite strømpebukser gjør beina hvitere enn hva bar hud kan. Det betyr ikke at det er fint. Jeg ville aldri gått med kort kjole på vinteren uansett. Anonymkode: b83ca...6a1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #14 Skrevet 25. desember 2020 Som mann må jeg nok si hudfargede er finest på de flesta damer. Jeg har bitt meg merke i at mange damer tror sorte er finest,men vet vi menn faktisk synes hudfargede er mest sexy på damer. Tror det såkalte motepolitiet er på kollisjonskurs med veldig mange,på veldig mye. Anonymkode: 03aa7...dbf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Jeg bruker mørk grå tynne til kjoler. Jeg synes det er finest. Men jeg bryr meg ikke om andre bruker svært eller hudfarget. Synes det går helt fint og. Anonymkode: 0a0ce...1e5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 Jeg reiser en del og tror nok dette med at hudfarvede strømper er no no er litt norsk. Merker i alle fall ikke noe til det verken i våre naboland, UK eller på kontinentet. I alle fall til jobb er nude vanlig. Uansett - det man sjelden eller aldri ser er at man bruker særlig tykke strømper til pent eller elegant. Det synes jeg heller ikke passer i Norge. Anonymkode: 01776...a34
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 Sort gjør så ting ser mindre ut. Vi dere ha kortere ben? Nei? Bruk hudfarget! Anonymkode: 2064e...664 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann må jeg nok si hudfargede er finest på de flesta damer. Jeg har bitt meg merke i at mange damer tror sorte er finest,men vet vi menn faktisk synes hudfargede er mest sexy på damer. Tror det såkalte motepolitiet er på kollisjonskurs med veldig mange,på veldig mye. Anonymkode: 03aa7...dbf Falt deg inn at kvinner ikke går med et plagg fordi de tror at menn liker det best, men at de selv faktisk synes det er finest. En venn av meg synes tights og korte topper, dype utringninger og korte skjørt er fint, men det betyr ikke at jeg kommer til å gå med det. Det spiller faktisk ingen rolle hva noen menn synes er finest. Anonymkode: b83ca...6a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #20 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg reiser en del og tror nok dette med at hudfarvede strømper er no no er litt norsk. Merker i alle fall ikke noe til det verken i våre naboland, UK eller på kontinentet. I alle fall til jobb er nude vanlig. Uansett - det man sjelden eller aldri ser er at man bruker særlig tykke strømper til pent eller elegant. Det synes jeg heller ikke passer i Norge. Anonymkode: 01776...a34 Og sånn var det faktisk i Norge før også. Bare ben var fy-fy og lite profesjonelt. Nå har vi blitt et mer moderne samfunn, men ikke alle har fulgt med. Anonymkode: b83ca...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå