Gå til innhold

Negler !

Gjest Miss.Chanel

Hvilke er deres favoritt?  

16 stemmer

1. 1. Hvilke er deres favoritt?

• Akrylstøpt
      5
    • egne naturlige
      10
    • gelestøpt
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg skal forsterke mine egne imorgen med akryl, og lurer på hva dere mener/skal ha på bryllupsdagen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener jeg hadde gelestøpt, og det er noe av det dummeste jeg har betalt for. Greit nok at de var fine den dagen, men for ett slit å fjerne de. Mine egne negler var også helt ødelagt, og det betalte jeg 800 kr for, dumme meg.

Klarer man å spare sine egne, ville jeg anbefalt det fremfor falske negler. Eller så hadde jeg tatt meg en tur innom H&M, og kjøpt noen negler til 100 kr. De sitter ikke like lenge, men de ødelegger ikke dine egne negler. + de er myyye lettere å fjerne.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

på artofbeauty.no eller com står det det du sier om gele, de må gro ut, derfor har jeg valgt akryl.

jeg har lange naturlig, og de brekker skjeldent!

....til nå selvsakt, langemann gikk føyka! og jeg går ikke på bryllupsdagen uten langemann-negl...

:sjenert:

liker egentlig ikke påsatte jeg heller, så jeg skal kun ha tynt tynt lag!

Skrevet

Har mine naturlige negler. De er ikke så lange, men de duger.

Skrevet

Jeg trives ikke en gang med å ha neglelakk på neglene. Men skal kanskje driste meg til å muligens ha blank lakk på bryllupsdagen. Ellers polerer jeg de med en fil, det er det beste syns nå jeg :)

Skrevet

Jeg hadde akrylstøpte negler, og var kjempefornøyd.

Jeg har hatt det mange ganger og "kunne" derfor fremdeles bruke hendene, jeg ble ikke akutt handikappet slik mange blir.

Jeg fikk også pynt på to av neglene, høyre hånds ringfinger

(som han skulle sette ringen på) ble dekorert med en sølvfarget rosetatovering, og lillefingeren på samme hånd fikk tre små glitrestener i sølv. Det var veldig fint og spesiellt.

Skrevet

Jeg hadde mine egne negler, ganske lange, men ikke veldig lange. Brukte en porselensfarget neglelakk.

Syns sånne betal-negler ofte ser veldig kunstige ut, men smak og behag. Skjønner godt at man vil spleise på om en negl brekker ja....

Skrevet

Jeg hadde mine egne, men var hos frisøren min og fikk lakket de pent, og sa satte hun på litt "diamanter" og pynt på noen av neglene. De ble kjempefine!!!!!

Gjest TT ikke innlogget
Skrevet

Jeg skal ha støpte, i akryl! Får det til en veldig god pris hos frisøren min...

Dessuten har jeg den leie vanen at jeg river neglene mine, dessverre. De er så puslete og flisete at det ikke nytter å spare, og når jeg først får litt lengde, så brekker de eller fliser seg så jeg river... :sjenert: Og stumpefingre med stumpenegler på bryllupsdagen, det skal jeg IKKE ha!!!

Skrevet

Jeg har aldri hatt lange negler, og det kunne ikke falle meg inn å ha det på bryllupsdagen heller. Kommer nok til å få litt pleie av neglebånd og slikt, og så filer jeg de helt ned. Jeg er "pilloman", så verken lange naturlige negler, falske negler eller lakk ville holdt særlig lenge. :sjenert:

Det er jammen godt det er lenge til jeg skal gifte meg! :ler:

Skrevet

jeg har samme problem som TT her. Akrylnegler på meg også!! Hatt det før, og var veldig fornøyd da!

Skrevet

Jeg skal ha mine egne, men med fransk eller amerikansk manikyr

Skrevet

Jeg har så svake negler, så jeg tviler på at mine duger på bryllupsdagen. Jeg har stort sett alltid lange negler til vanlig, så det ville være veldig rart om jeg plutselig hadde korte på bryllupsdagen min. hehe..

Jeg støper selv da, så jeg skal gjøre det, tenker jeg. Men det er lenge til enda, kanskje er jeg så heldig at mine ekte negler har blitt fine :)

Gjest carina81 i.i
Skrevet

Amerikansk manikyr er nesten likt som fransk, bare ikke like hvit tupp som på den franske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...