BMW-Bjarne Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg heter ikke Bjarne, men jeg har ikke skrevet noe annet usant. Alt som ikke er innenfor kvinneguidens boble blir kategorisert som troll. Det kommer også beskyldninger om at jeg bruker flere kontoer. Dette er faktisk et av de rare spennende stedene stedene på nett, men det blir ødelagt hvis alle roper troll hele tiden. En annen ting som ødelegger er stygge kommentarer eller småspydige kommentarer. Er det noen som har noen tips hvordan vi kan få et mer vennlig og inkluderene forum her på kvinneguiden? Ja til et hyggelig og inkluderende forum her på kvinneguiden 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Det ville hjulpet om folk sluttet å trolle... Anonymkode: 7d1ed...8fd 17
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Det ropes ikke "Troll!" hele tiden... Det ropes bare når det tydeligvis er et troll innom. E Anonymkode: d9dd4...060 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Jeg vil tro profesjonelle troll bruker anonymfunksjonen i stedet. Siden du bruker kallenavnet ditt hver gang du skriver noe, så må du være ett troll som er i opplæringsfasen eller at du virkelig mener det du skriver. Anonymkode: 322c7...28c 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Forumet er ødelagt av modder som er uprofesjonelle. KG var mye bedre for ti-femten år siden. Nå er det bare betent. Folk er stygge mot andre over en lav sko. Skal slutte å lese på forumet her, for det er alt annet enn good vibes omkring her. Noen som vet om et annet forum med mennesker som har respekt og ikke er ute etter kvalme, som her på KG? Anonymkode: ce26f...3fd 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ville hjulpet om folk sluttet å trolle... Anonymkode: 7d1ed...8fd AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ropes ikke "Troll!" hele tiden... Det ropes bare når det tydeligvis er et troll innom. E Anonymkode: d9dd4...060 Jeg synes det er utelukkende positivt når troll er innom, spesielt hvis det er vanskelig å avsløre og trolleinnlegget ikke er rettet mot en spesifikk gruppe, slik som etnisiteter, religiøse grupperinger etc. Uten troll hadde KG vært kjedelig, kun bestående av kvinner (og noen menn) roper og skriker om alt mulig rart. Anonymkode: 1fd4c...919 2
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Alle som er uenig med noen på KG er visstnok troll. Bare å ignorere de påstandene. 2
Diamondlady Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 (endret) 14 minutter siden, BMW-Bjarne said: Jeg heter ikke Bjarne, men jeg har ikke skrevet noe annet usant. Alt som ikke er innenfor kvinneguidens boble blir kategorisert som troll. Det kommer også beskyldninger om at jeg bruker flere kontoer. Dette er faktisk et av de rare spennende stedene stedene på nett, men det blir ødelagt hvis alle roper troll hele tiden. En annen ting som ødelegger er stygge kommentarer eller småspydige kommentarer. Er det noen som har noen tips hvordan vi kan få et mer vennlig og inkluderene forum her på kvinneguiden? Ja til et hyggelig og inkluderende forum her på kvinneguiden Er veldig enig I det du skriver det er mange troll inne på kg flesteparten gjemmer seg bak (anonymbruker) og like ofte og henge ut brukere som skriver under nick.. det burde egenklig vært ulovelig og skrive som anonymbruker om hensikten med det er og bryte reglene som er på kg.. brukere her inne føler seg mye tøffere bak anonymbruker Endret 25. desember 2020 av Diamondlady 1
jabx Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Anonym-funksjonen burde skrus av i større grad. Da slipper man mye av dette for det blir vanskeligere å skjule seg bak AB når man vil trolle. 5
ErGlad Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 jabx skrev (Akkurat nå): Anonym-funksjonen burde skrus av i større grad. Da slipper man mye av dette for det blir vanskeligere å skjule seg bak AB når man vil trolle. Det bør man for all del ikke gjøre. Det blir lettere å kjenne igjen hvis man skal fortelle en krangel på arbeidsplassen og høre hva man burde ha gjort for eksempel. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 BMW-Bjarne skrev (23 minutter siden): Jeg heter ikke Bjarne, men jeg har ikke skrevet noe annet usant. Alt som ikke er innenfor kvinneguidens boble blir kategorisert som troll. Det kommer også beskyldninger om at jeg bruker flere kontoer. Dette er faktisk et av de rare spennende stedene stedene på nett, men det blir ødelagt hvis alle roper troll hele tiden. En annen ting som ødelegger er stygge kommentarer eller småspydige kommentarer. Er det noen som har noen tips hvordan vi kan få et mer vennlig og inkluderene forum her på kvinneguiden? Ja til et hyggelig og inkluderende forum her på kvinneguiden Du har registrert ny bruker i dag tidlig, og opprettet 4-5 tråder allerede Om sexdokker, biler på autopilot etc. Nå denne tråden. Litt usikker på hva du ønsker å oppnå? Anonymkode: 0d072...0fe 6
BMW-Bjarne Skrevet 25. desember 2020 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2020 La oss bruke romjulen til å være rause mot hverandre. Hvis du ikke har noe pent å si så la være og si noe Spesielt deg som er anonym bruker la være å komme med beskyldninger. PS: Har hatt en slitsom dag i dag. Samboeren var dritsur til morgen i dag, men ho har fortalt meg hva det er nå. Jeg hadde kjøpt riktig merke, men feil veske. Heldigvis kan ho bytte vesken så det ordner seg. Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill, men forøvrig kan du gjøre hva du vil. Jeg synes ikke de som kaller meg troll og sier at jeg har flere brukere er greie og snille Her inne finner man svar på diagnoser fra anonyme brukere Sender en stor juleklem til alle kvinneguidens brukere.
Honey Dew Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er utelukkende positivt når troll er innom, spesielt hvis det er vanskelig å avsløre og trolleinnlegget ikke er rettet mot en spesifikk gruppe, slik som etnisiteter, religiøse grupperinger etc. Uten troll hadde KG vært kjedelig, kun bestående av kvinner (og noen menn) roper og skriker om alt mulig rart. Anonymkode: 1fd4c...919 Uten troll, hadde kg vært et fredelig sted, uten krangling.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #14 Skrevet 25. desember 2020 57 minutter siden, BMW-Bjarne said: La oss bruke romjulen til å være rause mot hverandre. Hvis du ikke har noe pent å si så la være og si noe Spesielt deg som er anonym bruker la være å komme med beskyldninger. PS: Har hatt en slitsom dag i dag. Samboeren var dritsur til morgen i dag, men ho har fortalt meg hva det er nå. Jeg hadde kjøpt riktig merke, men feil veske. Heldigvis kan ho bytte vesken så det ordner seg. Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill, men forøvrig kan du gjøre hva du vil. Jeg synes ikke de som kaller meg troll og sier at jeg har flere brukere er greie og snille Her inne finner man svar på diagnoser fra anonyme brukere Sender en stor juleklem til alle kvinneguidens brukere. Det er trist om det er dårlig stemning hjemme hos deg. Du må selv ta ansvar for at du uttrykker deg på en måte som stryker folk mothårs, som i tråden om biler med autopilot, hvor du kalte folk med eldre biler "uopplyste". Om du ønsket en diskusjon om sikkerhets- og miljøaspektene, burde du utformet innleggene dine på en annen måte. Samme gjaldt tråden om sexdukker. Det burde ikke være spesielt overraskende at mange på Kvinneguiden ville reagere på denne tråden. Når du får så ekstremt mye motbør som du har fått, så er det på tide å se over måten man kommuniserer på. Jeg kan selv være i overkant kvass i replikken, men er ikke ute etter å såre noen. Jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk, men jeg har til gode å bli bemøtt på samme måte som deg. Anonymkode: 66d20...a55 2
_popcorn_ Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Ryddet for brukerangrep, spekulasjon og avsporinger, og svar til dette. _popcorn_, mod 1
Silva Pluvialis Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 (endret) Sosialt skrev (4 timer siden): Det bør man for all del ikke gjøre. Det blir lettere å kjenne igjen hvis man skal fortelle en krangel på arbeidsplassen og høre hva man burde ha gjort for eksempel. Folk bør lære seg å være litt mer kritisk med hva de legger ut da. Ikke publisere ting de ikke kan stå inne for i det virkelige liv. Endret 25. desember 2020 av Uatskillelig 1
Østkantgutt1913 Skrevet 26. desember 2020 #17 Skrevet 26. desember 2020 Troll er ofte de som kaller andre troll
Ardwinna Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 PetterKanin skrev (På 25.12.2020 den 14.28): Alle som er uenig med noen på KG er visstnok troll. Bare å ignorere de påstandene. Nei, trolling handler ikke om å være enig eller uenig. Trolling handler om å skrive mest mulig provoserende innlegg, gjerne innenfor typiske tema som man vet får forumet til å eksplodere, eller svært kreative problemstillinger basert på ganske far out historier. Trådstarterne er ofte enten helt splitter nye brukere eller AB. I tillegg er ofte HI mangelfullt og åpent for tolkninger, og så sper TS på med stadig nye opplysninger slik at det oppstår mer og mer tvil og forvirring blant de som deltar i debatten, og historien/problemstillingen blir rarere og rarere. Så blir folk sintere og sintere, mens TS enten går i offerrolle eller blir mer og mer frekk og provoserende. I mange tilfeller forsvinner TS så snart folk er fyrt opp og debatten er godt i gang. lsklars skrev (20 minutter siden): Troll er ofte de som kaller andre troll Hvorfor? Jeg skjønner jo at moderatorene ikke ønsker at vi skal rope troll hver gang noen skriver merkelige eller veldig provoserende innlegg, men det å stusse over merkelige og provoserende tråder opprettet av nye brukere eller ABer gjør en jo ikke til et troll. 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Ja jeg er også lei av folk som roper "TROLL!" i alle tråder. Anonymkode: 78b93...e18
Nicathv Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Hvis man slutter å lage ekstremt åpenbare trolletråder, så får man heller ikke så mange anklagelser om trolling slengt mot seg. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå