AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg er så utrolig sint, flau og lei meg. Stakkars tanteungene mine som måtte oppleve dette. Han drakk seg så dritings at når jeg kom opp fra toalettet krabbet han på gulvet og jeg måtte ta han inn på soverommet og låse døren for han skulle absolutt ut i stua. Der satt jeg og spiste desserten på soverommet og måtte passe på så ikke barna fikk en dårlig jul. Jeg klarte heldigvis og redde litt av julaften for de små, de så ikke så mye, men det var mer enn nok. Min egen mann. Jeg er så skuffet! Jeg føler julen er helt ødelagt. I dag morges stakk han avgårde, og har slått av sin telefon. Har ikke hørt noe fra han siden. Om to timer skal vi på middag hos hans familie, så jeg vet ikke hvordan dette går. For en jul... Anonymkode: ffea8...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Jeg hadde satt ned foten lenge før det gikk så langt. Anonymkode: 749a0...848 27
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Jo flere tråder jeg leser her inne i dag, jo mer innser jeg at jeg egentlig bør logge av KG og heller bruke tid med min fantastiske mann og nyte juletiden uten en skjerm. Full sympati, TS. Vet ikke hva jeg skal si en gang. Kan i alle fall synes som om han innser at han har driti seg rett ut, selv om reaksjonen også nå er barnslig. Jeg ville vært semiklar for selskap i tilfelle han dukker opp, smilt og gjennomført, og så tatt en skikkelig oppvask-prat i morgen. Anonymkode: a2971...d1a 35
Leamur Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Dette skal ikke du bære vekten av. Det var han som dreit seg ut i går så skammen, flauheten er 100% hans bør å bære. For en fjott. Han er nok såpass flau og uteblir fra dagens middag 42
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Er han alkoholiker? Anonymkode: c3c7b...cce 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 At han nå har rømt betyr jo at han er full av skam, flauhet og skyldfølelse. Det er da noe. Hadde vært verre om han stod opp i dag og latet som ingenting. Anonymkode: 2d34e...70c 29
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Dette er grunn til å gjøre det slutt. Helt uakseptabelt. Ikke lag unnskyldninger for han til hans egen familie i alle fall, du kan møte opp og hvis de spør hvor han er så får du si det som han er, at han drakk seg dritings i går og ødela jula, og stakk av sted i dag morges. Har han slitt med dette før? Anonymkode: 0ebd3...d43 15
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde satt ned foten lenge før det gikk så langt. Anonymkode: 749a0...848 Jeg er ikke TS, og har ikke en mann som kunne vært i stand til noe slikt (i alle fall ikke erfart det så langt). Men satt ned foten? Jeg er ikke moren hans, og teller på ingen måte hvor mange enheter han får i seg gjennom en lang kveld. Snakk om å overføre skylden til kvinnen... Anonymkode: a2971...d1a 44
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At han nå har rømt betyr jo at han er full av skam, flauhet og skyldfølelse. Det er da noe. Hadde vært verre om han stod opp i dag og latet som ingenting. Anonymkode: 2d34e...70c Eller han vil fortsette å drikke uten kjeft? Uansett uakseptabelt oppførsel. Anonymkode: ef037...40f 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke TS, og har ikke en mann som kunne vært i stand til noe slikt (i alle fall ikke erfart det så langt). Men satt ned foten? Jeg er ikke moren hans, og teller på ingen måte hvor mange enheter han får i seg gjennom en lang kveld. Snakk om å overføre skylden til kvinnen... Anonymkode: a2971...d1a Jeg er ikke kvinne selv og jeg mener at alle voksne som var til stede i det selskapet hadde plikt til å stoppe denne mannen før det gikk så langt så han krabbet rundt foran barna. Anonymkode: 749a0...848 29
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jo flere tråder jeg leser her inne i dag, jo mer innser jeg at jeg egentlig bør logge av KG og heller bruke tid med min fantastiske mann og nyte juletiden uten en skjerm. Full sympati, TS. Vet ikke hva jeg skal si en gang. Kan i alle fall synes som om han innser at han har driti seg rett ut, selv om reaksjonen også nå er barnslig. Jeg ville vært semiklar for selskap i tilfelle han dukker opp, smilt og gjennomført, og så tatt en skikkelig oppvask-prat i morgen. Anonymkode: a2971...d1a Jo flere tråder JEG leser her inne i dag, jo gladere blir jeg for at jeg er singel og feiret jul alene 😁 Anonymkode: 462a2...87d 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 Dette er grunnen til at vi ikke har alkohol på julaften eller andre sånne dager. Noen klarer ikke å stoppe før det er for seint Anonymkode: a31aa...d6c 3
cattleya Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 Husk at dette ikke er din skyld eller skam og bære. Det er ene og alene hans feil. Fikk lyst til å sende deg en klem! 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #14 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så utrolig sint, flau og lei meg. Stakkars tanteungene mine som måtte oppleve dette. Han drakk seg så dritings at når jeg kom opp fra toalettet krabbet han på gulvet og jeg måtte ta han inn på soverommet og låse døren for han skulle absolutt ut i stua. Der satt jeg og spiste desserten på soverommet og måtte passe på så ikke barna fikk en dårlig jul. Jeg klarte heldigvis og redde litt av julaften for de små, de så ikke så mye, men det var mer enn nok. Min egen mann. Jeg er så skuffet! Jeg føler julen er helt ødelagt. I dag morges stakk han avgårde, og har slått av sin telefon. Har ikke hørt noe fra han siden. Om to timer skal vi på middag hos hans familie, så jeg vet ikke hvordan dette går. For en jul... Anonymkode: ffea8...7bd Huff. Han er nok veldig flau. Skjønner du er sint, men, har han et problem med å stoppe inntaket? Hadde han spist nok/var uthvilt nok? Ville bedt han sende en unnskyldning til familien din. Og begrense eller ikke drikke mer i jula. Mer kan man ikke gjøre😊 Jeg tenker det er mest synd på barna som ble vitne til familievold i Bergen inatt jeg da!! Du greide hvertfall mure han inne. Anonymkode: 03b3f...839 1
little fairy Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Den første tanken som slo meg, hvis dette er første gang han drakk seg så dritings med familie tilstede, at det må være noe som plager han? En grunn for at han drakk og ikke klarte stoppe. Stress, familieproblemer hjemme eller hos egen familie, forbinder julen med noe trist eller et eller annet som har påvirket han negativt. 2
little fairy Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke TS, og har ikke en mann som kunne vært i stand til noe slikt (i alle fall ikke erfart det så langt). Men satt ned foten? Jeg er ikke moren hans, og teller på ingen måte hvor mange enheter han får i seg gjennom en lang kveld. Snakk om å overføre skylden til kvinnen... Anonymkode: a2971...d1a Men det er jo lov å hinte forsiktig når man merker at det har blitt litt for mye. Lov å si "du, nå er du godt brisen og jeg synes ikke du skal drikke mer". Min samboer er livredd for å drite seg ut foran min og egen familie. Han drikker seg aldri sanseløs, men kan bli småbrisen. Nå har ikke vi unger i familien da, så kanskje litt annerledes. Men han kan f.eks spørre meg i løpet av en kveld med vin "du, synes jeg må roe ned"? Som regel trenger han ikke det, ikke noe merkbart. Men f.eks om en diskusjon har blitt litt heftig fordi det er litt øl innabords, så kan jeg fint si at "du, nå kan du ta det litt roligere". Også tar han det til etterretning. Mange har vel en eller annen gang i livet gått på en smell og for noen så kan kun et ekstra glass vin være det som får begeret til å renne over. Mens for andre så skal det mer til og man merker raskere endringene. 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 little fairy skrev (8 minutter siden): Den første tanken som slo meg, hvis dette er første gang han drakk seg så dritings med familie tilstede, at det må være noe som plager han? En grunn for at han drakk og ikke klarte stoppe. Stress, familieproblemer hjemme eller hos egen familie, forbinder julen med noe trist eller et eller annet som har påvirket han negativt. Uansett er det rødt flagg. Anonymkode: d7fed...b75 2
little fairy Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uansett er det rødt flagg. Anonymkode: d7fed...b75 Så man har aldri lov til å gå på en smell i livet? Man skal leve som om alt er perfekt? Aldri gjøre feil... 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo flere tråder JEG leser her inne i dag, jo gladere blir jeg for at jeg er singel og feiret jul alene 😁 Anonymkode: 462a2...87d Så fint for deg da som kan glede deg over andres ulykke. Anonymkode: 32d4e...ed7 1
mannfolket Skrevet 25. desember 2020 #20 Skrevet 25. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jo flere tråder jeg leser her inne i dag, jo mer innser jeg at jeg egentlig bør logge av KG og heller bruke tid med min fantastiske mann og nyte juletiden uten en skjerm. Full sympati, TS. Vet ikke hva jeg skal si en gang. Kan i alle fall synes som om han innser at han har driti seg rett ut, selv om reaksjonen også nå er barnslig. Jeg ville vært semiklar for selskap i tilfelle han dukker opp, smilt og gjennomført, og så tatt en skikkelig oppvask-prat i morgen. Anonymkode: a2971...d1a Kan være han er utro mens du bruker tiden på KG, FB og andre sosiale medier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå