Gå til innhold

Søsteren min er stygg mot meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min er så nedlatende mot meg hele tiden. Hakker på meg og klager på alt ved meg. Jeg sliter med angst, og sa at nå vil jeg være hjemme resten av julen frem til nyttårsaften. Og på nyttårsaften tenker jeg og være med mine veninner. Først er hun hyggelig så plutselig blir hun bare så stygg mot meg. Jeg sa ikke noe tilbake nå, merket at jeg ble så utrolig trist etter telefon samtalen. Hun endret hele humøret mitt og jeg føler meg langt nede. Hadde en fin julaften i går, men nå er alt bare dritt pga det. Sånn har hun vært mot meg så lenge jeg kan huske, jeg aner ikke hvorfor hun er det. Jeg kan ikke snakke til henne om det, for da blir hun så sur i evigheter etterpå. Jeg synes dette er så utrolig slitsomt for meg. Å ikke bli forstått og bare bli hakket på. Er det flere her som har slike søstre? Jeg føler meg kjempe lei meg nå, vil bare ligge i sengen min og gråte.

Anonymkode: 84af8...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å sette ned foten, fortell henne strengt at sånn dritt oppførsel er du ferdig med og deretter overse henne.

Spis litt pepperkake og god jul! ❤️

• Liker 2
Skrevet

Mennesker som behandler deg slik du ikke vil bli behandlet, bør få et obs varsel levert på en forståelig og rolig måte, og så bør jo det tas imot og respekteres... og hvis ikke.... så blir de bare kuttet ut fra min side.... orker ikke folk som suger energi. 

det er vondt uansett, å være i dårlige relasjoner, eller det å savne relasjonen, fordi man da ofte savner det man skulle ønske relasjonen var.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søsteren min er så nedlatende mot meg hele tiden. Hakker på meg og klager på alt ved meg. Jeg sliter med angst, og sa at nå vil jeg være hjemme resten av julen frem til nyttårsaften. Og på nyttårsaften tenker jeg og være med mine veninner. Først er hun hyggelig så plutselig blir hun bare så stygg mot meg. Jeg sa ikke noe tilbake nå, merket at jeg ble så utrolig trist etter telefon samtalen. Hun endret hele humøret mitt og jeg føler meg langt nede. Hadde en fin julaften i går, men nå er alt bare dritt pga det. Sånn har hun vært mot meg så lenge jeg kan huske, jeg aner ikke hvorfor hun er det. Jeg kan ikke snakke til henne om det, for da blir hun så sur i evigheter etterpå. Jeg synes dette er så utrolig slitsomt for meg. Å ikke bli forstått og bare bli hakket på. Er det flere her som har slike søstre? Jeg føler meg kjempe lei meg nå, vil bare ligge i sengen min og gråte.

Sitt ned foten og ikke tål noe sånt! Det er overhodet ikke greit å bli behandlet sånn! Kos deg med venninnene dine.Tydeligvis ikke behov for å bruke tiden din på noe sånt.Det blir bare verre. Hva er det hun sier og gjør? Er det bare dere to? Eller er det flere?Noen må jo merke det eller si noe? 

Anonymkode: 166c8...e67

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ønsker hun å være sammen med deg? Er det hva hun reagerer på? Kanskje føler hun seg avvist av deg? Eller kan det være hun er sjalu over noe? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...