AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Før var det mulig å se hva en bolig ble solgt gratis på 1881 sin tjeneste "eiendomspriser". Men når jeg søker opp en bolig i dag, ser jeg at de nå kreve kr 5 for denne opplysningen. Ikke stort beløp, men heller ikke noe jeg vil betale bare fordi jeg er nysgjerrig på hva boliger i mitt område går for. Så, utenom å måtte sende melding til megler, som så betyr at megler ringer for å høre om jeg skal selge osv, er det noe annet sted jeg kan se denne informasjonen gratis? Anonymkode: a565b...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Del Skrevet 25. desember 2020 Seeiendom.no. Sjekk grunnboken. Trenger kun bankid for å logge inn. Anonymkode: d8b79...f9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 https://www.dn.no/boligpriser Anonymkode: 7c647...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Før var det mulig å se hva en bolig ble solgt gratis på 1881 sin tjeneste "eiendomspriser". Men når jeg søker opp en bolig i dag, ser jeg at de nå kreve kr 5 for denne opplysningen. Ikke stort beløp, men heller ikke noe jeg vil betale bare fordi jeg er nysgjerrig på hva boliger i mitt område går for. Så, utenom å måtte sende melding til megler, som så betyr at megler ringer for å høre om jeg skal selge osv, er det noe annet sted jeg kan se denne informasjonen gratis? Anonymkode: a565b...bc5 Enig. Så dumt. Anonymkode: dafb1...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalini Skrevet 26. desember 2020 #5 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.dn.no/boligpriser Anonymkode: 7c647...4ff Den var en bra side, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå