Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en hyggelig julaften i går med familien. Vi har heller ikke kranglet noe den siste måneden, men nå er det noe. Til morgen i dag stod samboeren tidlig opp og vasket huset. Ho virket mutt da jeg sa god morgen. Da jeg spurte om det var noe galt så svarer ho nei med et oppgitt blikk. Da jeg spør på nytt blir ho sur og sier kan du slutte å mase. Jeg vet med meg selv at jeg ikke har gjort noe galt så dette er nesten psykisk tortur.

Nå driver hun med stille leken mot meg. Hun snakker med barna og behandler meg som person non grata

Hvorfor kan ikke bare damer si hva de er sure for?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er psykisk vold

Anonymkode: d6341...a8b

• Liker 1
Skrevet

Dette blir litt tragikomisk når ingen damer svarer

Skrevet

Fortell henne at du opplever det som vanskelig når hun skyver deg vekk på denne måten. At du kjenner henne godt nok til å se at det er noe hun tenker på, at du bryr deg om henne og gjerne vil lytte til hva det er. "Hvis det er noe jeg har gjort eller sagt, så vil jeg gjerne ha muligheten til å forklare meg og rette opp i dette. Hvis det ikke er meg som er grunn til at du har det vondt nå, så vil jeg gjerne lytte til hva det er når du er klar for å snakke om det". 

Da viser du at du ser henne, du gir henne muligheten til å snakke (når hun er klar for det) og du er ærlig på at du forstår ikke hvorfor hun er sånn, men at det er vanskelig - så du er tydelig på at hun ikke kan forvente at du plutselig skal forstå og be om unnskyldning eller fikse problemet. 

• Liker 2
Skrevet
BMW-Bjarne skrev (2 minutter siden):

Det tok fem minutter fra du opprettet innlegget til denne kommentaren kom fra deg. Jeg håper virkelig du er mer tålmodig med dama di og holder deg for god for slike negative kommentarer. Hvis dette er representativt for hvordan du er, så kan det være derfor hun er sur. 

• Liker 11
Skrevet
BMW-Bjarne skrev (2 minutter siden):

Alle har skjønt hvem du er og mange er lei...

Anonymkode: c2121...bf3

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Slutt nå med denne trollingen din :Gjesp:

Skrevet

Psykisk VOLD

Anonymkode: 1071a...711

• Liker 2
Skrevet
Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Slutt nå med denne trollingen din :Gjesp:

Dette er ikke trolling. Er drittlei av alle KG-brukere som påstår alt er trolling.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke trolling. Er drittlei av alle KG-brukere som påstår alt er trolling.

Har du lest de andre trådene til denne brukeren ? 

Skrevet

Kanskje hun ikke fikk gaven hun ønsket seg? Mange kvinner blir veldig grinete når mannen ikke skjønner hva hun vil ha.

Anonymkode: 8d92f...86d

Skrevet

Det er mange menn som har det slik! Selv er jeg av typen som tar opp problemet så man kan få det ut av verden så fort som mulig. Anser det som barnslig å drive med silent treatment. 

Anonymkode: 2bed6...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun ikke fikk gaven hun ønsket seg? Mange kvinner blir veldig grinete når mannen ikke skjønner hva hun vil ha.

Anonymkode: 8d92f...86d

Ho ønsket seg en dyr veske som hun har pratet masse om. Jeg kjøpte en dyr merkeveske.

Hvis ho er misfornøyd fordi det er feil merke eller noe sånt så blir jeg provosert

Skrevet

Veldig vanskelig for oss å si hva det evt kan være. Kan det være at hun føler hun gjør mer husarbeid enn deg, siden hun sto opp og vasket huset? 

Anonymkode: 4e3d1...4c8

Skrevet

Det kan være tusen små/store grunner til at ho er sur.  

Eneste måte å finne det ut, er kommunikasjon.  

Du må manne deg opp å prøve å finne ut hva du har gjort. Nytter ikke bare å spør, hva er du sur for.. 

Vil du ha ordentlige svar, spør ordentlige spørsmål og vis at du oppriktig er interessert i hva ho føler og at det er viktig for deg at dere har det godt sammen 

Anonymkode: e7de8...fd8

Skrevet
BMW-Bjarne skrev (2 timer siden):

Ho ønsket seg en dyr veske som hun har pratet masse om. Jeg kjøpte en dyr merkeveske.

Hvis ho er misfornøyd fordi det er feil merke eller noe sånt så blir jeg provosert

Hvis hun har ønsket seg en spesifikk veske hun har snakket mye om, så kjøper du jo den. Hvis ikke kan du jo kjøpe noe helt annet. Å bruke masse penger på en veske hun ikke ønsker seg er tullete (og litt bortkastede penger).

Anonymkode: 794c4...397

• Liker 1
Skrevet

Du har kjøpt feil veske, smarting. 

Anonymkode: 87d33...bf5

Skrevet

Jeg har inntrykket av at de fleste menn er gal etter damer

Anonymkode: 3190f...e47

• Liker 1
Skrevet

Synes kg blir ødelagt av bruker(e) som deg. 

At du får noen seriøse svar overhodet kommer av at noen ikke har fått med seg at dette er et tåpelig innlegg i rekke fra deg. 

Jeg tror det er samme bruker som har hatt flere profiler på rad med bullshit nå. 

• Liker 5
Skrevet
3 hours ago, Catalina Culès said:

Har du lest de andre trådene til denne brukeren ? 

Det er skyhøy sannsynlighet for at anonym ...711 og TS er samme person. (Selvsagt kun spekulasjoner.)

Anonymkode: 555fa...65a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...