Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby på 9 mnd gråter når hun spiser. Hun har gjort det litt av og på i det siste, både når jeg ammer og når hun får fast føde, men i dag var det helt katastrofe og det tok lang tid å roe henne. Det skjer stort sett når jeg mater med skje, hun virker interessert i å spise og åpner munnen men begynner etterhvert å gråte. Alt av fingermat virker som det er ok, brødskiver, frukt, maispinner etc. klemmeposer er stort sett ok også men ikke i dag. Klarer ikke helt å skjønne hva problemet er, frustrasjon over å ikke spise selv/maten eller melken ikke kommer fort nok? Vondt i hals eller ører? Tenner? Hun har ikke feber og er ellers relativt fornøyd, spiser ting hun vanligvis liker når dette skjer. 

Anonymkode: e48e9...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Baby på 9 mnd gråter når hun spiser. Hun har gjort det litt av og på i det siste, både når jeg ammer og når hun får fast føde, men i dag var det helt katastrofe og det tok lang tid å roe henne. Det skjer stort sett når jeg mater med skje, hun virker interessert i å spise og åpner munnen men begynner etterhvert å gråte. Alt av fingermat virker som det er ok, brødskiver, frukt, maispinner etc. klemmeposer er stort sett ok også men ikke i dag. Klarer ikke helt å skjønne hva problemet er, frustrasjon over å ikke spise selv/maten eller melken ikke kommer fort nok? Vondt i hals eller ører? Tenner? Hun har ikke feber og er ellers relativt fornøyd, spiser ting hun vanligvis liker når dette skjer. 

Anonymkode: e48e9...918

Ikke noe godt når de gråter og man ikke helt hva som er galt. For meg høres det ut som hun har vondt noe i sted og har lyst til å spise, men blir frustrert fordi hun ikke får til. Tenner kanskje? Gi henne ting hun liker ekstra godt og gi henne tid og tålmodighet. Håper det går fort over! Hvis ikke ta en tur til legen! Lykke til!

Anonymkode: d989e...c7f

• Liker 1
Skrevet

Utålmodig kanskje? Vil spise selv? Min gutt på 9 mnd spiser mye heller av en sånn matsmokk enn å bli matet med skje, han får også i seg mye mer da

Anonymkode: c932c...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...