Gå til innhold

Han skrudde av varsler på meldinger fra eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har barn med eksen. Han har skrudd av meldingsvarsler på messenger slik at hennes meldinger ikke kommer opp. Grunn til bekymring?

Anonymkode: d42a4...515

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva hun sender. Saklige ting om barna, eller sjikane om hans nye forhold? 

Anonymkode: 25435...84e

• Liker 3
Skrevet

Nei! 

Gjør det samme selv, for av og til er det unødvendig mas. Jeg ser jo om det er noe viktig i forhold til barn, men ellers svarer jeg på alt senere. Har ikke lyst til å være tilgjengelig hele tiden. 

Anonymkode: 1a7a9...976

• Liker 9
Skrevet

Eksen min gjorde det samme fordi dama ble sykelig sjalu. Var ikke noe snusk mellom oss.

Anonymkode: d88cc...46b

• Liker 6
Skrevet

Regner med eksen min har gjort det. Han flørtet med meg tidligere i år, samtidig som han prøvde å få den andre eksen sin tilbake. Men samme for meg. Jeg er glad i han, men ønsker han ikke tilbake. 

Anonymkode: 6fe7d...4fb

Skrevet

Hun sender vel mye meldinger, da. 

Anonymkode: 47ee7...066

• Liker 9
Skrevet

JA! 

Anonymkode: 4f053...bac

• Liker 1
Skrevet

Hva med å spørre han? Eller har du snoket litt på telefonen hans? 

Om du har snoket så har du sikkert lest meldingene og fått med deg stemningen. Er hun en som maser/etc. så skjønner jeg godt at han slår av varslene. 

• Liker 7
Skrevet

Her rant det inn med meldinger de første årene etter bruddet, noen noenlundes saklige om deres felles barn, men også en god del ikke helt så trivelige meldinger. Min mann hadde garantert slått av varselet hvis den muligheten hadde vært tilstede (er en del år siden dette var) for han var virkelig lutlei. 

Anonymkode: 122de...57e

• Liker 3
Skrevet

Nei ingen spesiell grunn til bekymring. Mange menn gjør det for å gå videre. 

Min kjæreste hadde eksen på mute/stille, det gjorde vondt å bli holdt vi skyggen, men han ville ha et 'pent og ryddig' forhold til en eks, uten at hennes meldinger skulle poppe opp midt under våre romantiske stunder. Menn kan gjøre dette, altså stilne, for å ivareta sitt nye og nåværende forhold. For menn er det ikke like svart hvitt som hos oss kvinner som kan rope ut "slett eksen eller så mister du meg" før kvinnfolket slenger igjen døren. For menn går de videre men ønsker ikke slette eller unngå ekser de ikke må unngå, bare holde en viss ro. Vi kvinner er for dramatiske. 

Derimot er dette en ny fremmed person som holdes skjult, så ja.. da er det grunn til bekymring. 

Stop og ta et pust i bakken før du blir sjalu. :)

• Liker 2
Skrevet
anonym ss skrev (22 minutter siden):

Nei ingen spesiell grunn til bekymring. Mange menn gjør det for å gå videre. 

Min kjæreste hadde eksen på mute/stille, det gjorde vondt å bli holdt vi skyggen, men han ville ha et 'pent og ryddig' forhold til en eks, uten at hennes meldinger skulle poppe opp midt under våre romantiske stunder. Menn kan gjøre dette, altså stilne, for å ivareta sitt nye og nåværende forhold. For menn er det ikke like svart hvitt som hos oss kvinner som kan rope ut "slett eksen eller så mister du meg" før kvinnfolket slenger igjen døren. For menn går de videre men ønsker ikke slette eller unngå ekser de ikke må unngå, bare holde en viss ro. Vi kvinner er for dramatiske. 

Derimot er dette en ny fremmed person som holdes skjult, så ja.. da er det grunn til bekymring. 

Stop og ta et pust i bakken før du blir sjalu. :)

Tja....Og min eks hadde det på mute fordi det VAR noe å skjule. 

Man vet aldri. 

Anonymkode: 4f053...bac

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg vet ikke... du får betalt i den bekymringen du skaper i et forhold mener jeg. Mange fine forhold ender grunnet hysteri fra kvinnen, mens egentlig må man kjøre omvendt strategi og fostre tillit og troskaphet fra partneren - menn. Klær er man ikke det, var han aldri verdt det. Jeg er også en lykkelig uviten person, jeg vinner INGENTING på å grave og overvåke, men vinnee masse på å vise min tillitt og glede over han. Når jeg tok eksen i å snakke og flørte med en annen på mld, sa jeg ifra men vendte fokuset over på hva jeg hadde gjort galt..  det viste seg at jeg hadde vært en dårlig kjæreste side halve året  og han trengte litt bekreftelse på mld på at han fortsatt var en mann. Det var min feil, og ikke hans. Vi var lykkelig i årevis etter det. 

Da gjorde du kanskje noe før at han skulle vende seg til eksen. Men blir pushet bort lett, og er det en tilgjengelig dame i bildet, løper han nok dit etter du har skjelt han ut, hypotetisk sett. Jobb heller med hva dere har sammen, istedenfor å legge energien i hva som kunne /kan skje.

Men det finnes jo andre tilfeller der menn er ute etter å såre, og da er man bedre uten han uansett når den tid kommer. 

Anonymkode: 26318...311

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kanskje han bare er lei av maset hennes ?

Skrevet

Jeg har lyden av på alt bortsett fra det som er viktig.

Anonymkode: 8cc95...631

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han har barn med eksen. Han har skrudd av meldingsvarsler på messenger slik at hennes meldinger ikke kommer opp. Grunn til bekymring?

Hvis du er sjalu på eksen er det vel ikke rart. De må kommunisere. En eks er en eks, hvorfor er det så mange andre damer som bekymrer seg så mye. Slapp av litt. Vil han ha henne gidder han vel ikke bruke tid på deg. Kommuniserer selv med min eksmann ofte, vi er venner, noe som er viktig for barna, ikke fordi jeg vil ha han tilbake.

Anonymkode: 5c997...17b

Skrevet

Har selv til tider skrudd av varsler på messenger på min eks.  Vi har felles barn. Av og til er det greit å slippe påminnelsen om at dette vesenet går på jordas overflate

Skrevet

Nei. Veit om mange som gjør det for å ha fokus på seg og sitt. Er det noko alvorlig er det berre å ringe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kanskje, her trenger vi mer informasjon. hva sier han selv når du spør om dette? Det kan godt hende at han har en god grunn.

Hvordan reagerer han når du spør om eksen?

hvor lenge er det siden det ble slutt? Hvem slo opp og hvorfor? Har de holdt på etter bruddet? 

Har du noen andre grunner til å være bekymret?  Har han for eksempel vært utro tidligere, enten mot deg eller mot noen andre? 

Anonymkode: d333d...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...