Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å tenke på om dette forholdet jeg er i er noe for meg.. Vi henger 3 ganger i uken men om ikke jeg  kommer med noe spennende å finne på blir det egentlig bare å gå tur langs veien, se en film, lage noe god mat som blir foreslått. Han har liksom aldri noen gøye ideer. Det han gjør når han er for seg selv er å game wow. Som gjerne er 4 dager i uken. 

Jeg er veldig glad i han men han forstår ikke når jeg tar det opp fordi ha har meg av den grunn at jeg skal være en han kan kose med, prate med, fortelle ting til og en som bryr seg om han. Hvor mye og hvor lite vi er ilag streifer han ikke. Også er liksom alt bare så greit for han. 

Om vi sitter inne å ser på tv de 3 gangene vi er ilag og kanskje går en tur langs veien er det i orden for hans del. Om han kjeder seg har jeg merket at han egentlig bare blir mer og mer dratt mot en skjerm. Han sier at det er det han har gjordt for gøy de siste 10 årene så han sier han ikke er så kreativ. 

Når jeg kommer med forslag til ting å gjøre så er det alltid sånn at han planlegger at vi kan gjøre det på ettermiddag, kvelden. Det vil si at han da står opp i ca 12 halv ett tiden å spiser, vil chille til klokken er ca 14...15.. Før han kommer til meg. 

Jeg er en person som liker å stå opp sånn i 12 tiden når jeg har fri da også men jeg ønsker å starte dagen planlegge dagen, finne på gøye ting også kanskje sette oss ned på kvelden å slappe av å se film. Eller gjøre ting for oss selv. Men jeg mister litt lysten til å være kreativ og dra han med ut a huset når han er så lite kreativ selv. Det virker som han ikke bryr seg noe særlig om han har det gøy med meg eller drit kjedelig fordi gøy og morro kan ha få av det spillet han har. Er det slik det skal være da?skal jeg bare gå å ha det gøy med venner hele tiden? Jeg forstår meg ikke på han. 

Jeg har tenkt at det kan ha noe med at jeg ikke har så mange venner, hobbyer eller så mye jobb selv. At jeg blir lei a å sitte å se tv de andre dagene også men jeg vet ikke helt. 

Noen innspill eller andre tanker? 

Anonymkode: e2d6c...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere passer bare ikke sammen. Dere er altfor ulike. Finn deg en annen mann. 

Anonymkode: 11366...2c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...