AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Og svarer alle andre på en normal måte unntatt meg. Vi stod opp for en time siden, har et barn på snart 2 år Vi snakker og jeg spør om han sov godt, eller er trøtt. Han svarer "hva er vits med å spørre om det egentlig? " Jeg svarer at han kan bare sove igjen om han vil, fordi jeg kan leke med ungen. "gå å legg deg selv da om du er trøtt" Sier han. ??! Mens alle andre i hans og min familie svarer han normalt. Føler han ødelegger mine juledager med at han svarer meg sånn. Ser også dumt ut. Andre med menn som ofte svarer negativt? Anonymkode: c7da6...639
SansaS Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Høres ut som dere har noen problemer hvis det bare er deg han tillater seg å prate slik til.. 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Vi står opp annenhver dag med minste.. Anbefales Anonymkode: 193a6...b63 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Så si i fra at han ikke får snakke til deg på den måten da. Familie/partner er ikke der for å være boksebag for eget dårlige humør. "Hvordan har det seg at du svarer meg surt men ingen andre om morgenen? Jeg er glad du føler deg trygg og komfortabel nok til å kunne være deg selv, men den tonen setter jeg ikke pris på." Anonymkode: 7ed88...17d 9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og svarer alle andre på en normal måte unntatt meg. Vi stod opp for en time siden, har et barn på snart 2 år Vi snakker og jeg spør om han sov godt, eller er trøtt. Han svarer "hva er vits med å spørre om det egentlig? " Jeg svarer at han kan bare sove igjen om han vil, fordi jeg kan leke med ungen. "gå å legg deg selv da om du er trøtt" Sier han. ??! Mens alle andre i hans og min familie svarer han normalt. Føler han ødelegger mine juledager med at han svarer meg sånn. Ser også dumt ut. Andre med menn som ofte svarer negativt? Anonymkode: c7da6...639 Ta det opp med han. Anonymkode: 444ef...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og svarer alle andre på en normal måte unntatt meg. Vi stod opp for en time siden, har et barn på snart 2 år Vi snakker og jeg spør om han sov godt, eller er trøtt. Han svarer "hva er vits med å spørre om det egentlig? " Jeg svarer at han kan bare sove igjen om han vil, fordi jeg kan leke med ungen. "gå å legg deg selv da om du er trøtt" Sier han. ??! Mens alle andre i hans og min familie svarer han normalt. Føler han ødelegger mine juledager med at han svarer meg sånn. Ser også dumt ut. Andre med menn som ofte svarer negativt? Anonymkode: c7da6...639 Min eks gjorde det samme og problemet var faktisk at han ikke likte meg mer. Synes du skal spørre han rett ut om han ønsker at dere går fra hverandre " Anonymkode: e3e00...b03 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Jeg er selv a-menneske, men har nok respekt for folk som sliter litt mer om morgenen til at jeg ikke setter i gang med "sovet godt? hva synes du om den gaven? skal vi på tur i dag?..." Før det har gått litt tid, og 1-2 kopper kaffe. Han får skjerpe seg og svare skikkelig når du stiller nødvendige spørsmål, du får slutte å stille unødvendige spørsmål. Anonymkode: 9b211...c24 13
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Det er unødvendig av han, ville ha tatt en prat om det. Er det noe annet han irriterer seg over egentlig, og hvorfor er det greit å snakke slik til deg uten å be om unnskyldning eller forklare? Jeg kan være morgengretten, men det er ikke med vilje. Jeg gjør så godt jeg kan for å unngå å snappe til mannen. Han er klar over at jeg ikke våkner på rett bein alltid, og pleier å komme inn meg en kopp kaffe til meg, si god morgen, gi meg et kyss og så går han ut av soverommet igjen og lar meg våkne. Da kommer jeg blid og fornøyd ut, veldig takknemlig for kaffe på senga og at han forstår Sier ikke det må være slik for dere, men han burde unnskylde seg. Når jeg merker jeg har snappet litt, så beklager jeg så fort jeg er mer våken, og det settes pris på. Han vet det ikke er han, bare slik jeg er på morgenen, men jeg gjør så godt jeg kan for å ikke si noe slikt. Anonymkode: 96332...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Jeg klarer stort sett å holde meg, men fy søren så irriterende det er når folk skal ha lange unødvendige samtaler omtrent sekundet man har kommet ut av senga. Gi meg kaffe, stillhet og litt tid til å våkne! Anonymkode: cb2ac...041 5
mannfolket Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Min eks gjorde det samme og problemet var faktisk at han ikke likte meg mer. Synes du skal spørre han rett ut om han ønsker at dere går fra hverandre " Anonymkode: e3e00...b03 Her synes jeg du går langt i en anbefaling i et forhold du vet nada om.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Sure menn er ofte sure fordi de ikke får seg fitte. Kan det være årsaken? Anonymkode: a7216...9ea
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sure menn er ofte sure fordi de ikke får seg fitte. Kan det være årsaken? Anonymkode: a7216...9ea Gi deg. Sure menn kan være sure menn fordi de sliter med noe selv, eller fordi de ikke klarer å kommunisere hva de trenger (utenom sex). Min erfaring er at en gretten gubbe fremdeles vil ha sex, selv om han ikke vil si hva problemet er. Anonymkode: 96332...ce7 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Jeg spørte han et spørsmål om hva klokka var, og han svarte "det samme som det pleier vel, 7" Hva er egentlig greia med å ikke kunne svare ordentlig? Anonymkode: c7da6...639 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 Respektløst og uforskammet!! Anonymkode: d43be...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spørte han et spørsmål om hva klokka var, og han svarte "det samme som det pleier vel, 7" Hva er egentlig greia med å ikke kunne svare ordentlig? Anonymkode: c7da6...639 Det virker jo som om du prøver å provosere han ved å stille enkle spørsmål, jo. Du har vel både PC og telefon lett tilgjengelig, du ser lett hva klokka er. Jeg er selv "solstråle" og våken fra det øyeblikket jeg åpner øynene. Men har en bror som er som mannen din. Det er virkelig ikke verre enn å bare la dem være i fred den første timen om morgenen, selvfølgelig med unntak av nødvendige avklaringer som skift og mat til barn. Anonymkode: 9b211...c24
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det virker jo som om du prøver å provosere han ved å stille enkle spørsmål, jo. Du har vel både PC og telefon lett tilgjengelig, du ser lett hva klokka er. Jeg er selv "solstråle" og våken fra det øyeblikket jeg åpner øynene. Men har en bror som er som mannen din. Det er virkelig ikke verre enn å bare la dem være i fred den første timen om morgenen, selvfølgelig med unntak av nødvendige avklaringer som skift og mat til barn. Anonymkode: 9b211...c24 Enkle spørsmål? Jeg ligger inntil en vegg uten nattbord, ungen våkner og jeg spør forsiktig mannen om hva klokka er, fordi han ligger ved siden av nattbordet der telefonene ligger. Hallo i luken?? Anonymkode: c7da6...639
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enkle spørsmål? Jeg ligger inntil en vegg uten nattbord, ungen våkner og jeg spør forsiktig mannen om hva klokka er, fordi han ligger ved siden av nattbordet der telefonene ligger. Hallo i luken?? Anonymkode: c7da6...639 Du fremstår ikke akkurat som en solstråle om morgenen selv. Så kan på en måte forstå at han glefser litt når jeg leser tonen i innleggene dine i denne tråden. Anonymkode: 9b211...c24 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du fremstår ikke akkurat som en solstråle om morgenen selv. Så kan på en måte forstå at han glefser litt når jeg leser tonen i innleggene dine i denne tråden. Anonymkode: 9b211...c24 Fordi jeg skriver hvordan det er her inne? 😅 Anonymkode: c7da6...639
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #19 Skrevet 26. desember 2020 Altså, i svake øyeblikk i verste morgentrøttheten kunne det der vært meg. Det er mannen som får det, for andre er utenfor den private sfære og får ikke se den ekte meg, 100 % på godt og vondt. Elsker mannen, er virkelig bare grusomt trøtt. Har også en 2-åring. Kan ikke huske å ha vært så trøtt at filteret ikke fungerer før vi fikk barn, og håper det kommer seg når jeg kommer litt ovenpå igjen. Sier unnskyld til mannen da, og han vet nå at jeg kan være et ekte troll på morningen når jeg er utslitt og at det ikke er noe som helst personlig med han å gjøre. Om han er som meg ville jeg ikke tatt meg nær av det, men klarer du ikke det ville jeg bare unngått han om morningen i den verste trøttfasen. Anonymkode: 4b4ba...5ba
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #20 Skrevet 26. desember 2020 Hvorfor står begge opp med en unge? Holder det ikke med en av dere? Anonymkode: 10b71...22f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå