AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #141 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte en MacBook der for noen år siden. Før garantien gikk ut leverte jeg den inn og ba om ny. En MacBook skal ikke værekonka etter6 mndr vanlig bruk. Fikk så beskjed om at det ikke var noe galt ( 4 uker uten den rett før innlevering av viktige dokumenter i forb m et prosjekt). Men den virket jo ikke. Leverte inn på Eplehuset og hele harddisken måtte byttes. Lang historie kort: h fikk aldri ny Mac book el harddisk av Elkjøp. Måtte ut med flere tusen for å totalfikse en helt ny maskin. Og alle ukene uten, også harde ikke engang undersøkt den skikkelig? det var helt essensielt å ha den jobben min. aldri mer Elkjøp til slike ting. Kjøper alle slike ting på Eplehuset. Anonymkode: f1f2b...761 Jeg har motsatt erfaring med Elkjøp. Hadde en 4,5 år gammel Macbook som begynte å feile. Tok den med til Elkjøp, de fikk denne reparert og jeg behøvde ikke betale ett øre. Eneste opplagte forskjellen jeg kan se er at jeg ikke nevnte ordet garanti men presiserte at jeg reklamerte på produktet. Da har man 5 år. Anonymkode: 7dde3...f17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #142 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 8.23): Men takk for svar, en lekse til lært, aldri mer elkjøp for hastige bestillinger:) Anonymkode: a6746...e40 De blir nok glade for å slippe kunder som deg. Det er iallefall min tanke når jeg møter på rævva sutre kunder som skal ha spesial behandling. Blir oppriktig glad når de sier de aldri skal bli Kunder igjen (jobber ikke i butikk , men innen service) Anonymkode: 7d61a...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #143 Del Skrevet 27. desember 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har motsatt erfaring med Elkjøp. Hadde en 4,5 år gammel Macbook som begynte å feile. Tok den med til Elkjøp, de fikk denne reparert og jeg behøvde ikke betale ett øre. Eneste opplagte forskjellen jeg kan se er at jeg ikke nevnte ordet garanti men presiserte at jeg reklamerte på produktet. Da har man 5 år. Anonymkode: 7dde3...f17 Jeg reklamerte jeg og da jeg visste det var 5 år. Gikk så med på at de sendte den til rep. Sendte den inn til rep via Elkjøp. Tok 4 uker. Fikk den i retur. Forsøkte å starte den og den slo seg av etter 15 min. ringte Elkjøp repr. De hevdet ingenting gAlt. Dro til Eplehuset og måtte ha nytt alt. Og jeg måtte bet for det der siden maskinen ikke var kjøpt der. Betalte, leverte regningen til Elkjøp. Nei nok engang. betalte 1.5 ga Get så mye for en helt ny maskin...... og de var så sinnsykt arrogante Anonymkode: f1f2b...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå