AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 I VG i dag står det om tips til naturlig sminke for menn(!!) Jeg tenker at om menn sminker seg så vil jeg hvertfall ikke vite om det. Hva tenker dere om sminke på menn? https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899962/naturlig-sminke-til-menn-dette-er-knepene-du-maa-kunne Anonymkode: b3c0c...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg tenker at det ikke er noe galt i om folk vil sminke seg uavhengig av kjønn, fordi sminke har ikke noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: 0a7d4...b1d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerrr Skrevet 25. desember 2020 #3 Del Skrevet 25. desember 2020 Hvorfor skal ikke menn også få lov til å sminke seg om de vil? Hvorfor bryr du deg? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Del Skrevet 25. desember 2020 Syns det blir feil.. Tar vel ikke lange tiden før de går med BH og kjole i tillegg.. Anonymkode: b37e7...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Del Skrevet 25. desember 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Syns det blir feil.. Tar vel ikke lange tiden før de går med BH og kjole i tillegg.. Anonymkode: b37e7...c4e Hva er feil med å bruke kjole? Anonymkode: df833...daa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. desember 2020 #6 Del Skrevet 25. desember 2020 Det syns jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. desember 2020 #7 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns det blir feil.. Tar vel ikke lange tiden før de går med BH og kjole i tillegg.. Anonymkode: b37e7...c4e Og så? Finnes da nok av damer som bruker boxertruser og langbukser, må man ha et spesielt kjønn for å bruke visse klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Del Skrevet 25. desember 2020 La folk gjøre det de vil. Angår ikke meg, og burde ikke angått deg. Anonymkode: de7e7...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariannann Skrevet 25. desember 2020 #9 Del Skrevet 25. desember 2020 Helt greit for meg. hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Del Skrevet 25. desember 2020 Folk må gjøre som de vil, men vil ikke nødvendigvis blitt så tiltrukket av det på en partner. Jeg liker mannemenn med hår på brystet og skjegg Anonymkode: b79c2...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Del Skrevet 25. desember 2020 Latterlig. Helt ok å være trans, men om man bruker sminke er man fullstendig umandig. Overrasket over at de fleste svarene sier det er ok. Men da lurer jeg på, er det ok at naboen eller en kamerat eller kollega gjør det, eller er det faktisk ok at mannen/kjæresten din gjør det? Hva kameratene mine, kollegaer eller en tilfeldig nabo gjør bryr jeg meg lite om. Men hadde mannen min brukt sminke hadde han fort blitt eksmannen. Anonymkode: fcb8d...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Del Skrevet 25. desember 2020 Skulle ønske flere menn brukte sminke, sånn at de fikk et penere ansikt. Mange menn har mørke ringer rundt øynene, rødlige øyelokk, kviser, kvisearr, synlige blodårer og pigmentflekker. Lite delikat å se på, og det trekker ned helhetsinntrykket og får menn til å se slitne og fæle ut. Anonymkode: f1caa...ee8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Del Skrevet 25. desember 2020 Catalina Culès skrev (2 timer siden): Det syns jeg ingenting om. Så du liker ikke homoer eller transpersoner? Anonymkode: a08d9...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva kameratene mine, kollegaer eller en tilfeldig nabo gjør bryr jeg meg lite om. Men hadde mannen min brukt sminke hadde han fort blitt eksmannen. Anonymkode: fcb8d...eab Nettopp. Og han mannen i artikkelen synes jeg var kjekkere uten sminke enn med. Kjekk og PEN er to litt forskjellige ting. Vil heller at han er kjekk enn pen. Anonymkode: b3c0c...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #15 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Latterlig. Helt ok å være trans, men om man bruker sminke er man fullstendig umandig. Overrasket over at de fleste svarene sier det er ok. Men da lurer jeg på, er det ok at naboen eller en kamerat eller kollega gjør det, eller er det faktisk ok at mannen/kjæresten din gjør det? Hva kameratene mine, kollegaer eller en tilfeldig nabo gjør bryr jeg meg lite om. Men hadde mannen min brukt sminke hadde han fort blitt eksmannen. Anonymkode: fcb8d...eab Eksmannen min ville jeg skulle sminke over kviser iblant. Gjorde det. Så fant jeg ut at han lånte litt klær av meg iblant også. Brydde meg lite for å være ærlig. Det var mange andre grunner til at det ble slutt. Jeg foretrekker en mann som ikke crossdresser, det skal jeg være ærlig å si, men det er ikke grunn til å forlate mannen mener jeg. Anonymkode: 49b37...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Del Skrevet 26. desember 2020 Folk får gjøre hva de vil, men jeg syns det er skikkelig turn-off og en mann som bruker sminke er ikke min type mann. Anonymkode: 6f639...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Del Skrevet 26. desember 2020 Tenker at de er homofile Anonymkode: 5ff07...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Del Skrevet 26. desember 2020 Nei, men skal IKKE bruke sminke. Anonymkode: 42945...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. desember 2020 #19 Del Skrevet 26. desember 2020 Det går på noen tenker jeg ^^, Personlig synes jeg han her er kul ^_^ https://www.instagram.com/yoanperezmua/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #20 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skulle ønske flere menn brukte sminke, sånn at de fikk et penere ansikt. Mange menn har mørke ringer rundt øynene, rødlige øyelokk, kviser, kvisearr, synlige blodårer og pigmentflekker. Lite delikat å se på, og det trekker ned helhetsinntrykket og får menn til å se slitne og fæle ut. Anonymkode: f1caa...ee8 Det er fordi de ikke tar vare på huden, man kan ta vare på huden uten å bruke sminke. Rens Fuktighet Peeling Solkrem Anonymkode: da1d4...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå