Gå til innhold

Hun ville ha barn, selv om jeg har vært tydelig på at jeg vil ikke fra starten. Hun dro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det kvinner? 

Jeg har i en periode nå hatt det vanskelig mentalt og har derfor åsså ikke hatt stor sexlyst. Jeg var sammen med ei dame i 2 år. Dama (nå eks) imptet frempå for noen uker siden at hun ville ha barn fordi hun synes at det er på tide. Vi er 33 år. Det vil ikke jeg. Det har jeg vært tydelig på siden det er nok mennesker på denne jorda. 

I kveld jore hun det slutt uten forvarsel. På julaften. Vi har ikke familie her i Oslo, så vi feiret alene vi to. Jeg føler meg ført av lyset. Hun sa at hun var lei mine mentale problemer, som har gitt meg lav sexlyst. Hun sa at det var kostholdet mitt som jore det, men jeg spiser sunt. Jeg har vært veganer i 3 år og hadde god mental helse og sexlyst frem til for ca 1 år siden da jeg begynte å slite litt med tankene mine som har påvirket sexlysten. Men jeg har jo vært tydelig på at jeg ikke vil ha barn hele tiden. Helt fra starten.

Jeg sa til den jævla kjærringa at jeg ikke var intrisert i en kadaverspiser. Hun tror hun er mye smartere enn meg åsså. Det har alltid irritert meg, men jeg har vært den større mannen å ikke kommentert det. Jeg hadde klart en doktorgrad hvis jeg bare hadde prøvd. Hun klarer jo ikke å skjønne at det er dumt å spise kjøtt en gang, så hvor smart kan man være da... Og hvorfor kan hun ikke ha forståelse for at jeg sliter litt akkurat nå og at jeg vil få det bedre? Hun kommer aldri til å finne noen så bra som meg. Hun burde aldri gått fra meg. Hun kommer til å angre så jævlig, men da kommer jeg bare til å le.

Anonymkode: 1cf1a...15e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva et det du ikke skjønner? Hun gikk fordi hun vil ha barn, og siden du ikke vil befrukte henne, vil hun finne en annen mann som ønsker det sanme som henne! 

• Liker 44
Skrevet

Dere er ikke kompatible, dere vil forskjellige ting. Skjønner at det er kjipt tidspunkt da, det burde hun kanskje ha tenkt litt mer over, men noen ganger er det sånn at ting tilspisser seg på nettopp sånne dager, kanskje fordi høytiden minner henne nettopp om at hun vil ha barn. 

Anonymkode: 1c534...6cd

• Liker 17
Skrevet

Lol.

Anonymkode: e2a96...8dd

• Liker 15
Skrevet
Tough cookie skrev (44 minutter siden):

Hva et det du ikke skjønner? Hun gikk fordi hun vil ha barn, og siden du ikke vil befrukte henne, vil hun finne en annen mann som ønsker det sanme som henne! 

Men jeg var jo tydelig på jeg ikke ville ha barn helt fra starten, så hun er jo dom da. Og det er jo ikke min feil at jeg fikk mental sykdom og ikke har så lyst på sex akkurat nå. Det er hun som er ei hurpe som ikke vet å sette pris på meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg var jo tydelig på jeg ikke ville ha barn helt fra starten, så hun er jo dom da. Og det er jo ikke min feil at jeg fikk mental sykdom og ikke har så lyst på sex akkurat nå. Det er hun som er ei hurpe som ikke vet å sette pris på meg.

Hun har vel håpet i det lengste da at du skulle ombestemme deg. Til slutt fikk hun nok og gikk for å finne en annen mann til hennes barn. 

• Liker 8
Skrevet

Bryr du deg om andre enn deg selv? Innleggene dine er bare MEG, MEG, MEG. Jeg tviler også på at du er så smart som du sier, med tanke på skrivefeil og ordbruk. Her bør du gå litt i deg selv og bli litt mer ydmyk.

Dere var nok ikke riktige for hverandre, men at du skal være så mye bedre enn henne basert på hva du skriver her, kan jeg aldri skjønne.

Og kostholdet har mye å si for mentale lidelser og sexlyst. Det er stor fare for at du har forårsaket dette selv med kostholdet. Et vegansk kosthold vil ikke gi kroppen den næringen den trenger, særlig ikke hjernen. Hormonene vil også slite. Høres kjent ut med tanke på dine problemer?

Ønsker deg masse lykke til og håper du finner ut av det og at du begynner å spise kjøtt igjen for helsa di. Men eks-dama di må du nok bare legge bak deg. Hun er nok ferdig med deg. 

Anonymkode: fcb83...a72

• Liker 28
Skrevet

Troll? Med tanke på at alle skrivefeil som irriterer brukes (dom, intrisert osv)? 

• Liker 16
Skrevet
bondevett skrev (22 minutter siden):

Troll? Med tanke på at alle skrivefeil som irriterer brukes (dom, intrisert osv)? 

Jore!

Hvorfor tar du ikke denne doktorgraden din, TS? Hvis det er lekende lett?

Jeg hadde heller ikke vært sammen med en så arrogant fyr som deg, TS. Det er klart hun finner noen bedre enn deg

Anonymkode: 3e419...9a4

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Bryr du deg om andre enn deg selv? Innleggene dine er bare MEG, MEG, MEG. Jeg tviler også på at du er så smart som du sier, med tanke på skrivefeil og ordbruk. Her bør du gå litt i deg selv og bli litt mer ydmyk.

Dere var nok ikke riktige for hverandre, men at du skal være så mye bedre enn henne basert på hva du skriver her, kan jeg aldri skjønne.

Og kostholdet har mye å si for mentale lidelser og sexlyst. Det er stor fare for at du har forårsaket dette selv med kostholdet. Et vegansk kosthold vil ikke gi kroppen den næringen den trenger, særlig ikke hjernen. Hormonene vil også slite. Høres kjent ut med tanke på dine problemer?

Ønsker deg masse lykke til og håper du finner ut av det og at du begynner å spise kjøtt igjen for helsa di. Men eks-dama di må du nok bare legge bak deg. Hun er nok ferdig med deg. 

Anonymkode: fcb83...a72

Det første jeg også tenkte var kostholdet. Det å være vegetarianer eller veganer krever stor kunnskap om hva du må spise for å dekke næringsbehovet. 

Anonymkode: 4275c...205

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva feiler det kvinner? 

Jeg har i en periode nå hatt det vanskelig mentalt og har derfor åsså ikke hatt stor sexlyst. Jeg var sammen med ei dame i 2 år. Dama (nå eks) imptet frempå for noen uker siden at hun ville ha barn fordi hun synes at det er på tide. Vi er 33 år. Det vil ikke jeg. Det har jeg vært tydelig på siden det er nok mennesker på denne jorda. 

I kveld jore hun det slutt uten forvarsel. På julaften. Vi har ikke familie her i Oslo, så vi feiret alene vi to. Jeg føler meg ført av lyset. Hun sa at hun var lei mine mentale problemer, som har gitt meg lav sexlyst. Hun sa at det var kostholdet mitt som jore det, men jeg spiser sunt. Jeg har vært veganer i 3 år og hadde god mental helse og sexlyst frem til for ca 1 år siden da jeg begynte å slite litt med tankene mine som har påvirket sexlysten. Men jeg har jo vært tydelig på at jeg ikke vil ha barn hele tiden. Helt fra starten.

Jeg sa til den jævla kjærringa at jeg ikke var intrisert i en kadaverspiser. Hun tror hun er mye smartere enn meg åsså. Det har alltid irritert meg, men jeg har vært den større mannen å ikke kommentert det. Jeg hadde klart en doktorgrad hvis jeg bare hadde prøvd. Hun klarer jo ikke å skjønne at det er dumt å spise kjøtt en gang, så hvor smart kan man være da... Og hvorfor kan hun ikke ha forståelse for at jeg sliter litt akkurat nå og at jeg vil få det bedre? Hun kommer aldri til å finne noen så bra som meg. Hun burde aldri gått fra meg. Hun kommer til å angre så jævlig, men da kommer jeg bare til å le.

Hun finner seg en mann som ikke er så høy på seg selv ivertfall og en mann som kan bli en god far. 

Når det gjelder det mentale anbefaler jeg å ta en prat med fastlege. Si hva som er galt og du blir henvist. Det var det jeg gjorde. 

Anonymkode: 2cbb0...0a0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det første jeg også tenkte var kostholdet. Det å være vegetarianer eller veganer krever stor kunnskap om hva du må spise for å dekke næringsbehovet. 

Anonymkode: 4275c...205

Helt riktig, jeg er vegetarianer, i perioder veganer og det er mye en må sette seg inn i for at man får de riktige næringstoffene og ingen mangler i kroppen. 

Anonymkode: 2cbb0...0a0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun kommer aldri til å finne noen så bra som meg. Hun burde aldri gått fra meg. Hun kommer til å angre så jævlig, men da kommer jeg bare til å le.

Virker som hun var heldig som kom seg unna.

Anonymkode: bcd9f...d82

• Liker 16
Skrevet
2 hours ago, bondevett said:

Kanskje hun er rasisist? 

Anonymkode: f78af...ba5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det at du har sagt at du ikke vil ha barn, hindrer jo ikke henne i å ønske seg barn! Tror du at hennes barneønske bare forsvinner fordi du ikke vil ha barn? Hun har innsett at du aldri kommer til å forandre deg, så derfor gikk hun. Fornuftig nok. Så hun kan finne seg en mann som ønsker seg barn og du kan finne deg en vegansk kvinne som ikke vil ha barn.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilke egenskaper har du som du mener hun burde sette pris på, da? Slik du framstår her, virker det jo ikke akkurat som om hun går glipp av noe.

Anonymkode: b0093...d96

• Liker 3
Skrevet

Dere ville ulike ting. Du får finne ny dame, siden du er et catch bør jo det gå greit.

Anonymkode: f8818...e4c

• Liker 1
Skrevet

Utrolig hun har holdt ut med deg. Du kommuniserer veldig usivilisert og uttrykker manglende empati.
Og om dama di er så forferdelig, så er du vel bare glad for at hun forlot deg.

Anonymkode: d8b58...04b

Skrevet

Allright, hørtes koselig ut for begge det der 🙈

Anonymkode: 73125...191

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt enig, kosthold har mye å si.

Men ellers er du helt blåst i huet, et vegansk kosthold kan fint gi kroppen den næringen man trenger, også hjernen. 

Selv har jeg vært veganer i mange år, og jeg har sex nesten hver dag. Men en mann som ikke spiser kjøtt. Utrolig, men sant! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...