AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? Anonymkode: 86f96...f1e 104 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Del Skrevet 25. desember 2020 Han vil sikkert ha det han ikke allerede har fra før. Som du sier, at det er en slags fetisj. Det betyr ikke at han vil være sammen med en overvektig dame. Du står derfor ikke nødvendigvis i noe slags fare for at han skal dumpe deg for henne. Men skjønner uansett at det er ugreit. Anonymkode: 222c8...8f1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? Anonymkode: 86f96...f1e Ts her. Jeg tenker at menn ser langt etter naturlig vakre damer. Det har kompiser fortalt meg i åresvis Anonymkode: 4b6aa...e51 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det betyr ikke at han vil være sammen med en overvektig dame. Hva hjelper det hvis han tenner mer på denne dama enn på kjæresten? Bør han ikke heller være sammen med en han tenner på? Anonymkode: 86f96...f1e 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Jeg tenker at menn ser langt etter naturlig vakre damer. Det har kompiser fortalt meg i åresvis Anonymkode: 4b6aa...e51 Og dermed tror du dette gjelder alle damer? Kanskje ikke så rart at du opplever utroskap da. Anonymkode: 86f96...f1e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og dermed tror du dette gjelder alle damer? Kanskje ikke så rart at du opplever utroskap da. Anonymkode: 86f96...f1e Menn som ikke har fantasier/fetisjer om det som er utenfor a4 utseendet da.. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hjelper det hvis han tenner mer på denne dama enn på kjæresten? Bør han ikke heller være sammen med en han tenner på? Anonymkode: 86f96...f1e Da hadde han vel dumpa henne da, men det gjør han ikke. Vekt har mye med livsstil å gjøre. Jeg kan selv synes en stor mann er attraktiv men jeg har prøvd å date en, og det passer bare ikke min livsstil. Det er også fult mulig å like mer enn èn ting. Og når det gjelder fetisjer man har så burde ikke nødvendigvis kjæresten din å være en fetisj for deg og det går ikke alltid hånd i hånd om du tenker på kjæresten som en fetisj. Anonymkode: 222c8...8f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn som ikke har fantasier/fetisjer om det som er utenfor a4 utseendet da.. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Igjen, du har mannlige kompiser enda du er kvinne, og tror at fordi du danner verdensbildet på det de forteller deg, så tenker alle kvinner som deg. Dette blir bare en helt rotete logikk. Det virker ikke som du en gang er i stand til å se at kvinner består av mer enn et utseende, eller at kvinner er i stand til å tilby menn noe mer enn et utseende. Det er nokså naivt. Anonymkode: 86f96...f1e 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? Anonymkode: 86f96...f1e Jeg er ikke så opphengt hengt i utseendet, men det er forskjell på å være litt lubben og å veie så mye at man bor i "telt" og har problemer med å gå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da hadde han vel dumpa henne da, men det gjør han ikke. Vekt har mye med livsstil å gjøre. Jeg kan selv synes en stor mann er attraktiv men jeg har prøvd å date en, og det passer bare ikke min livsstil. Det er også fult mulig å like mer enn èn ting. Og når det gjelder fetisjer man har så burde ikke nødvendigvis kjæresten din å være en fetisj for deg og det går ikke alltid hånd i hånd om du tenker på kjæresten som en fetisj. Anonymkode: 222c8...8f1 ? Anonymkode: 86f96...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Igjen, du har mannlige kompiser enda du er kvinne, og tror at fordi du danner verdensbildet på det de forteller deg, så tenker alle kvinner som deg. Dette blir bare en helt rotete logikk. Det virker ikke som du en gang er i stand til å se at kvinner består av mer enn et utseende, eller at kvinner er i stand til å tilby menn noe mer enn et utseende. Det er nokså naivt. Anonymkode: 86f96...f1e Jeg føler det er deg som er naiv her om man skal være helt ærlig. Anonymkode: 222c8...8f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så opphengt hengt i utseendet, men det er forskjell på å være litt lubben og å veie så mye at man bor i "telt" og har problemer med å gå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Du hopper jo helt over hvordan hun er som person. Virker ikke en gang som om du har tenkt at hun består av mer enn kroppen sin. Har ikke du en hjerne? Og hvorfor skulle ikke da denne dama ha en hjerne? Kanskje hun er intelligent, interessant, snill, omsorgsfull. Anonymkode: 86f96...f1e 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #14 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler det er deg som er naiv her om man skal være helt ærlig. Anonymkode: 222c8...8f1 Føl ivei. Anonymkode: 86f96...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #15 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igjen, du har mannlige kompiser enda du er kvinne, og tror at fordi du danner verdensbildet på det de forteller deg, så tenker alle kvinner som deg. Dette blir bare en helt rotete logikk. Det virker ikke som du en gang er i stand til å se at kvinner består av mer enn et utseende, eller at kvinner er i stand til å tilby menn noe mer enn et utseende. Det er nokså naivt. Anonymkode: 86f96...f1e Når man møter et menneske man ikke kjenner, er det utseendet man blir interessert i først og så personligheten. Jeg vet da faen hva han har tenkt på, om han har gjort det bare for å teste hvordan det er å være med en så overvektig dame eller om han har vært tiltrukket av henne. Utifra det jeg har funnet ut hadde de blitt kjent på venterommet hos fastlegen. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #16 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utifra det jeg har funnet ut hadde de blitt kjent på venterommet hos fastlegen. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Oi det er ganske merkelig... Da virker det jo som at det var noe ved første øyekast. Men du kan jo bar spørre han om det er en "greie" han har for store jenter? Anonymkode: 222c8...8f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #17 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man møter et menneske man ikke kjenner, er det utseendet man blir interessert i først og så personligheten. Helt feil. Snakk for deg selv. Ikke bruk ord som ‘man’ når du ikke vet hva vi andre gjør. Jeg blir ikke interessert i utseendet først. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet da faen hva han har tenkt på, om han har gjort det bare for å teste hvordan det er å være med en så overvektig dame eller om han har vært tiltrukket av henne. Neivel, men hold i alle fall muligheten åpen for at han evner å se mer ved et menneske enn hva du gjør. Jeg personlig kjenner ikke en gang mennesker med så fattigslige antakelser om andre, som det du beskriver i denne tråden. Du er faen meg mer opptatt av å skrive om hvor feit hun er, enn om at han har vært utro, og sveket deg. Anonymkode: 86f96...f1e 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #18 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du kan jo bar spørre han om det er en "greie" han har for store jenter? Anonymkode: 222c8...8f1 Ærlig talt, så nedrig. Tenker dere virkelig sånn om alle store mennesker, at de kun er en fetisj? At de ikke er mennesker som oss andre? Anonymkode: 86f96...f1e 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi det er ganske merkelig... Da virker det jo som at det var noe ved første øyekast. Men du kan jo bar spørre han om det er en "greie" han har for store jenter? Anonymkode: 222c8...8f1 Det er det jeg lurer på. Han vet ikke enda at jeg vet han har vært utro. Jeg skulle låne laptopen hans i går for å gå inn på min fb, og da kom jeg rett inn på hans Facebookside og der lå Messenger loggen åpen. Uten at jeg ville det selv så fanget blikket mitt samtalen han hadde med denbe damen, og der stod det hva de hadde gjort på de siste ukene. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #20 Del Skrevet 25. desember 2020 Fyfaaaen så motbydelig. Hadde ikke klart å rørt han igjen. IHVERTFALL ikke etter å ha vært på et fleskeberg. 🤮 Anonymkode: 754ea...2df 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå