Gå til innhold

Er mamma sjalu på min søster, sin egen datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde noe veldig rart i går. Jeg hadde sittet hjemme hele dagen, og spurte min søster om hun ville på tur med meg, og hun svarte ja. Hun studerer i en annen by, på Vestlandet, og jeg ser ikke til hun ofte. Pappa var ikke hjemme heller, og mamma hadde ingen å være med. Så jeg opplevde hun litt påtrengende. Hun inviterte seg selv på en måte til å gå med oss? Også begynte vi å krangle på et punkt der hun virkelig sa «du snakker så fint om hun søster..» og jeg opplevde det som om hun ble sjalu. Fordi det var i den settingen hun sa det i. Det har vært noen episoder når det har gjeldt dama mi. Var en gang jeg kom hjem og prata i tlf med hun, fordi jeg alltid ringer hun etter jobb, og da kom sa mamma på en streng måte at jeg ikke skulle prate i tlf når jeg kom inn og ut av huset. Altså.. det er jo litt spesielt da? Jeg føler hun blir sjalu, men kan ikke skjønne hvorfor. Virkelig ikke. Mamma er en snill dame og koselig, men er dette normalt? 

Anonymkode: 8dd15...b44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, jeg skjønner ikke så mye av innlegget ditt. 

• Liker 13
Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Beklager, jeg skjønner ikke så mye av innlegget ditt. 

Hva er det du ikke skjønner?☺️

• Liker 1
Skrevet

Hei hei Ødipus.

Tror det er på tide å gå og legge seg. 

Anonymkode: 1bf03...ae5

• Liker 1
Skrevet

Ser at jeg har kommet med en skrivefeil. Jeg mente «du snakker som fint om din søster» ikke «hun» 

Skrevet

Kanskje hun føler seg litt utenfor. Hun er jo utrolig glad i dere, men føler kanskje ikke at dere er like glad i henne. Vis mer interesse i hennes liv og gjør mer med henne :)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg opplevde noe veldig rart i går. Jeg hadde sittet hjemme hele dagen, og spurte min søster om hun ville på tur med meg, og hun svarte ja. Hun studerer i en annen by, på Vestlandet, og jeg ser ikke til hun ofte henne ikke ofte.

Pappa var ikke hjemme heller, og mamma hadde ingen å være med. Så jeg opplevde hun henne litt påtrengende. Hun inviterte seg selv på en måte til å gå med oss?

Også  begynte vi å krangle, og på et punkt der hun virkelig sa hun faktisk «du snakker så fint om din søster..» og jeg opplevde det som om hun ble sjalu. Fordi det var i den settingen [mener du at hun sa det i en sjalu tone? Setting betyr noe annet. Settingen var en gåtur.] hun sa det i.

Det har vært noen episoder når det som har gjeldt involvert/handlet om dama mi. Var en gang jeg kom hjem og prata i tlf med hun henne, fordi jeg alltid ringer hun henne etter jobb, og da kom sa mamma på en streng måte at jeg ikke skulle prate i tlf når jeg kom inn og ut av huset.

Altså.. det er jo litt spesielt da? Jeg føler hun blir sjalu, men kan ikke skjønne hvorfor. Virkelig ikke. Mamma er en snill dame og koselig, men er dette normalt? 

Det var litt vanskelig å lese innlegget ditt, så jeg har fikset litt på det, håper du ikke tar deg nær av det.

Kanskje moren din følte seg litt ensom? Hva kranglet dere om? Når begynte krangelen? Hva sa du før din mor kommenterte at du "snakker så fint om din søster"?

Angående situasjonen når du kom inn døra: Snakket du høyt i telefonen? Jeg kan forstå at det kan være plagsomt og virke uhøflig for noen. Hvilke andre episoder har det vært som har involvert dama di og din mor?

Hvor gammel er du? Bor du hos foreldrene dine, siden du gikk inn din mors dør etter jobb? Ser du er gammel nok til å ha jobb og dame så det virker litt rart.

Ut fra hva du har skrevet så er det vanskelig å hjele deg å forstå hva din mor tenker og føler. Du har gitt forvirrende og svært lite spesifikk informasjon.

Anonymkode: c0d69...978

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ut fra hva du har skrevet så er det vanskelig å hjele deg å forstå hva din mor tenker og føler.

Mente hjelpe, ikke hjele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...