Gå til innhold

Mannen min vil forlate meg etter ni år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det gjør så vondt!!😭 Har skrevet et innlegg tidligere med en annen overskrift om hans barn, men vil gi mitt uttrykk om hvordan jeg har det nå. Ja, jeg har jo blitt så glad i hans barn. Våre, han sine, også han i mine. Alle dine, mine, - er våre. 

Nå er jeg i det punktet at vi kun fullfører hverdagen. Fullfører jula. Fordi han sier han har mistet ALT av følelser. Jeg prøver så godt jeg kan å fullføre hverdagen med jobb og barn. 

Han er noe eldre enn meg, jeg er 35år. Har så hjertedunk, våkner brått om natten. Gruer meg til nyåret og klarer ikke se livet uten han hvis han drar. 

Vil han snu? Hans barn er i tidlig tjueårene, vil også aller helst ha videre kontakt med de. Alt gjør så vondt. Han er kald og gir meg ingen signaler om at det er kjærlighet igjen. Annet enn at vi skal handle med barna på nyåret med julepenger de gat fått. 

Hvordan skal jeg klare meg? 

Anonymkode: 17772...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du være sammen med en som ikke vil ha deg?

Ta ham på ordet og gå fra ham. Du får ham ikke tilbake ved å trygle og be.

Anonymkode: 78533...b15

• Liker 37
Skrevet

Ja slikt er vondt. 

Det er vondere å fortsette å leve i et forhold der den andre ikke lenger har kjærlige følelser. Å gå fra hverandre er nå din mulighet til å bli lykkelig igjen med tiden. 

Anonymkode: afece...fe9

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du være sammen med en som ikke vil ha deg?

Ta ham på ordet og gå fra ham. Du får ham ikke tilbake ved å trygle og be.

Han vil bare fullflre jula. Det er så trist! Jeg vil ha tilbake mannen jeg hadde for 3-4mnd siden. 

Skrevet

Hvis han har mistet alt av følelser - er det nok lite som kan reparere. 
Dere har ikke barn sammen?

Er nok bare å innfinne seg med tanken, om at fremtiden vil du måtte tilbringe med en annen mann.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja slikt er vondt. 

Det er vondere å fortsette å leve i et forhold der den andre ikke lenger har kjærlige følelser. Å gå fra hverandre er nå din mulighet til å bli lykkelig igjen med tiden. 

Anonymkode: afece...fe9

Trist idag å kanskje ha siste jula med han - hos mine foreldre. 😭 jeg måtte ta meg sammen ikveld for å ikke gråte. 

• Liker 3
Skrevet

Sender deg gode klemmer & tanker, du er i en utrolig vanskelig situasjon! 

Jeg tror det blir lettere for deg å ta vare på deg selv, hvis du får gjennomført samlivsbruddet i praksis så snart som mulig. Det er i alle fall min erfaring. Jeg hadde mange tunge måneder før vi gjennomførte bruddet i praksis. Men etter at eksen flyttet ut og jeg ble alene hjemme med barn, så klarte jeg å sortere tankene min og senke skuldrene og starte på en prosess mot gode hverdager. 

• Liker 14
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Hvis han har mistet alt av følelser - er det nok lite som kan reparere. 
Dere har ikke barn sammen?

Er nok bare å innfinne seg med tanken, om at fremtiden vil du måtte tilbringe med en annen mann.

Jo vi har ett felles barn og flere bonus. Ekstra vondt når han får god jul mld av sine kvinnelige kollegaer, da jeg ikke vet eller kan involvere meg i hans liv. Han er virkelig folelsesløs og vært det i ett par mnd. Om han fortsetter i forholdet langt ut i januar, har jeg troa på at han ikke klarer å forlate meg. 

• Liker 1
Skrevet

Det gjør vondt å bli forlatt, det har jeg også blitt av samme grunn som din mann. Jeg tryglet og ba, og jeg prøvde alt jeg kunne for å få ham til å bli. Ikke gjør det, det hjelper ingenting og man mister til slutt seg selv. 

Har noen bestemt seg så tror jeg ikke man kan si eller gjøre noe for at vedkommende skal bli. 

Kan han ha truffet en ny? 

Ta vare på deg selv og barna i tiden som kommer. 

Anonymkode: e69bc...89a

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trist idag å kanskje ha siste jula med han - hos mine foreldre. 😭 jeg måtte ta meg sammen ikveld for å ikke gråte. 

Stakkars deg❤️ Kan ikke være lett for deg å sitte der å bite tenna sammen med et påklistret smil, når han sitter der uberørt av hele situasjonen.. Varme tanker til deg å ønsker deg alt godt i det nye året tross situasjonen❤️

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han vil bare fullflre jula. Det er så trist! Jeg vil ha tilbake mannen jeg hadde for 3-4mnd siden. 

Høres ut som han har blitt forelsket i noen andre...?

• Liker 4
Skrevet

Det er en livskrise og i en krise så blir det vanskelig å forestille seg håp. 

Men den øredøvende stillheten i et parforhold tærer på den også. Det holder ikke med smulene. 

Vær oppmerksom på at han vil ut og lytt til han. 

:hjerte:

Anonymkode: 815d3...bd3

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville bedt ham om å flyttte ut, om han har bestemt seg. Det gjør bare mer vondt å dra det ut. 
Det er mulig han har truffet en annen, ettersom menn ofte først går når det finnes en som «venter». Selvfølgelig ikke sikkert. 
Ikke gjør deg liten. Det er vondt som helvete, men du er 35. Du har alle muligheter for å starte på nytt etterhvert. Var han 50? Starte på nytt som nyseparert 50-åring virker nok mer stas enn det er (med mindre han allerede har truffet noen da). Poenget var vel mer at det er DU som har flest muligheter foran deg. Det forundrer meg ikke at om på denne tiden neste år blomster du, han, not so much. 
Gråt, bruk nettverket ditt, ha troen på deg selv. Dette kommer til å gå bra ❤️

Anonymkode: 14f03...d44

• Liker 25
Skrevet

Bare legger ved denne om du skulle trenge litt ekstra støtte. Den virker veldig voldsom, men gir et fint bilde på at det finnes ulike måter å kommunisere på :hjerte:

20201223_235941.jpg

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som han har blitt forelsket i noen andre...?

Jeg er redd for det, siden han er så blind på alt. Han sier at han ikke har det, men det vil jo da alle si? 

Jeg vil ikke forlate han, derfor biter jeg tenna sammen og venter til han gjør det. Høres kanskje merkelig ut , men jeg gjør han en stor tjeneste ved å dra. Av og til er han så vond at han sier, hadet "lenge", ses om "lenge". "Stikk" osv. 

Kan jeg foetsette å ha kontakt med hans barn og familie? Kan jeg fortelle de hvordan han oppfører seg? Han har voksne barn.  Er jo blitt så glad i alle. Det har vært 2 harde mnd og  ble et sjokk for meg. Kom overraskende på selvom han sier at dette har pågått lenge (bare jeg har vært blind) Tror jeg ingenting på . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare legger ved denne om du skulle trenge litt ekstra støtte. Den virker veldig voldsom, men gir et fint bilde på at det finnes ulike måter å kommunisere på :hjerte:

20201223_235941.jpg

Tusen takk❤

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du hadde ikke den mannen for 3 mnd sia, dessverre. Han faka nok..

Anonymkode: 69e7b...68f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kan jeg foetsette å ha kontakt med hans barn og familie? Kan jeg fortelle de hvordan han oppfører seg? Han har voksne barn.  Er jo blitt så glad i alle. 

Ja, du kan ha kontakt med barna hans om disse ønsker. Men ikke dra dem inn i detaljene ved bruddet. 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om han fortsetter i forholdet langt ut i januar, har jeg troa på at han ikke klarer å forlate meg. 

Hvis han ikke har aktivt gått til midten av januar, kjøper han seg tid. Kanskje vil han at du offisielt skal være den som går. Det betyr ikke at dere forblir et par. Han kan fint bygge ned forholdet deres uten å fysisk flytte ut.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.33):

Hvis han ikke har aktivt gått til midten av januar, kjøper han seg tid. Kanskje vil han at du offisielt skal være den som går. Det betyr ikke at dere forblir et par. Han kan fint bygge ned forholdet deres uten å fysisk flytte ut.

Sånn som det er nå, så er han hjemme her konstant og viser bedre side av seg selv enn når jobblivet er til stedet. Hvorfor? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...