Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Kjerzti
Jeg vil gjerne slette innlegget, da det ble for «uanonymt». På forhånd takk!
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjerzti skrev (2 minutter siden):

Jeg er på slutten av min graviditet (som tittel sier, er jeg ikke lenger sammen med barnefar, men vi er gode venner), og i dag fikk jeg vite at eks-svigerfar gir bort julegaver hvor han skriver at de er fra navn som jeg og far til mini i magen har diskutert til babyen. Er dette morsomt? Jeg synes han fra før er en narsissistisk fjott, men disse opplysningene gjorde meg direkte kvalm. Overdriver jeg? Får lyst til å klikke. 

Om enn litt spesielt, så kan jeg ikke se at denne ene tingen skulle være noe å diagnostisere en mann for... Å bli direkte kvalm av det, er vel en mild overdrivelse, jeg hadde blitt enten oppgitt eller rett og slett bare lattermild.

• Liker 2
Skrevet

Da velger du bare et annet navn når ungen kommer og han fremstår som den dusten han er i alle andres øyne også.

Anonymkode: 71d6b...8dd

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar! Det er greit å vite at jeg kanskje overdriver😊 jeg diagnostiserer han ikke utifra dette, men mer utifra alt jeg har opplevd med han tidligere og på toppen dette. Satt vel heller ingen diagnose (selv om dette frister😃). Jeg får ikke sove fordi jeg blir så irritert.

Endret av Kjerzti
Skrevet

Han har hittil ødelagt to navn😌 vil helst ikke at han skal vite navnene. Men jeg synes det fortsatt er spesielt. Igjen takk for svar, kan jeg roe meg litt ned!

Skrevet

Dere må jo bare la være med å informere ham om navn før fødsel 

Anonymkode: a19a2...bff

Skrevet

Men navn eller ikke navn, bare merkelig å ha juleselskap hvor han kjøper tullegaver og skriver fra henne. Hun er ikke født, vi har allerede mista flere en en gang. Måtte bare få det ut, for jeg ble så irritert! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...