Gå til innhold

Dårlig samvittighet over julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har møtt min familie. Vært 8 personer totalt. 

Holdt meteren, men vi vet jo egentlig at det ikke er nok.

Luftet godt, men vi vet jo egentlig at det ikke er nok.

Vasket hender. Men vi vet jo at det ikke er nok når vi puster i samme luft inne.

Nå går jeg skamfullt i hi i 14 dager, Jeg burde selvfølgelig ha blånektet å møte noen utenfor husstanden. 

De av oss som tilfeldigvis er heldige vil ikke ha bidratt til smittespredning....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene  der.. slapp av

Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Du er nok ikke alene  der.. slapp av

Skal prøve. Men jeg slapper nok best av om 10 dager uten noen innenfor 2-meteren 🥲

Skrevet

Har ikke dårlig samvittighet. Vi hadde to husstander på besøk, fordelt på 3 mennesker. Alle av oss har kun kontakt med hverandre omtrent så man kan si vi er vår egen lille kohort. Hadde hatt mer dårlig samvittighet om den ene personen måtte ha vært helt alene på juleaften.

• Liker 2
Gjest Hummel34
Skrevet

Føler det akkurat som deg, får så dårlig samvittighet etter jeg har møtt folk.... angrer meg hver gang. Men må prøve å ikke få helt hetta heller, slik at barna blir for skadelidende av dette heller. Ender opp med at barna til slutt blir redd andre mennesker og får sosial angst.

Skrevet
Hummel34 skrev (43 minutter siden):

Føler det akkurat som deg, får så dårlig samvittighet etter jeg har møtt folk.... angrer meg hver gang. Men må prøve å ikke få helt hetta heller, slik at barna blir for skadelidende av dette heller. Ender opp med at barna til slutt blir redd andre mennesker og får sosial angst.

Godt poeng!

Skrevet
KvinneguidenBruker skrev (11 timer siden):

Vi har møtt min familie. Vært 8 personer totalt. 

Holdt meteren, men vi vet jo egentlig at det ikke er nok.

Luftet godt, men vi vet jo egentlig at det ikke er nok.

Vasket hender. Men vi vet jo at det ikke er nok når vi puster i samme luft inne.

Nå går jeg skamfullt i hi i 14 dager, Jeg burde selvfølgelig ha blånektet å møte noen utenfor husstanden. 

De av oss som tilfeldigvis er heldige vil ikke ha bidratt til smittespredning....

Jo, det kan være nok. Mitt barn var to dager på skolen ,satt ved siden av en som viste seg å ha korona.

Alle nærkontakter testet neg, så avstand er utrolig viktig.

• Liker 1
  • Opprett ny...