Gå til innhold

Rotter!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nå nettopp så jeg en hvit rotte gnage på nettingen utenfor vinduet mitt! H*n ville tydeligvis inn! (Bor i kjellerleilighet) Jeg prøvde å banke på vinduet for å bli kvitt den, men nei da, den bare fortsatte å gnage den! :ler: Litt ekkelt da.. Men så tenkte jeg på noe, denne rotta må vel være tam? Er det ikke bare brune rotter som er ville i Norge? Eller er jeg dum nå? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Nei det trodde jeg også. Har aldri hørt om hvite rotter som er ville her til lands. Kanskje den har rømt fra noen?

Gjest Vindelspev
Skrevet

Kanskje det var en albino brunrotte? :sjenert::rodme:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Nei det trodde jeg også. Har aldri hørt om hvite rotter som er ville her til lands. Kanskje den har rømt fra noen?

De jeg bor hos har tre barn, to på 14 og en på 18, så det kan jo godt hende det er deres.. Hørte den rotta i går og, midt på natta, og jeg som er så lettskremt ble jo redd når jeg hørte de ekle krafselydene.. :ler: Men nå vet jeg hvertfall hva det er :) Skal si jeg var rask til å lukke vinduet! Den rotta skal ikke inn hit :ler:

Får spørre huseierne i morgen.. Uansett burde de få vite at det løper en rotte rundt i hagen! Hehe

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Kanskje det var en albino brunrotte? :sjenert:  :rodme:

Ja, kanskje det! :ler:

Skrevet
Ja, kanskje det!  :ler:

dinnytterliggående trasige nazi. Rotter er rotter de vet jeg

olga

Skrevet

Jeg hadde slengt ut litt rottegift uansett jeg da... rotter er skadedyr, ikke kjæledyr. Så lærer disse ungene det en gang for alle dersom det i ettertid viser seg å være deres kjælerotte

Skrevet

Sikker på at det ikke er en kanin da? :klø:

:ler:

Skrevet

De tar vel kvelden av litt gode doser rottegift de og? Så jeg kan ikke helt se hva du bekymrer deg for, sixx? :roll:

Skrevet
De tar vel kvelden av litt gode doser rottegift de og? Så jeg kan ikke helt se hva du bekymrer deg for, sixx?  :roll:

:overrasket: Jeg bekymrer meg da ikke...jeg er jo av den oppfatning at alt som ligner rotter er elg....samme pokker hvor lang halen er.

Skrevet

Kanskje ligge klar med ei rifle i kjellervinduet også da? Sånn for sikkerhets skyld?

Skrevet
Kanskje ligge klar med ei rifle i kjellervinduet også da? Sånn for sikkerhets skyld?

For å skyte elgen mener du? :klø:

Har du noen gang prøvd å treffe så små elg?

Skrevet

Kan ha hagla liggende ved siden av da vettu, så treffer man alt uansett hva det måtte være...

Skrevet

Smart.....når du skyter så små elg med hagle så får du den ferdig oppdelt.

Skrevet
:Nikke: Ferdig filetert og klar til å hives i panna
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, kanskje smart det der..! :ler: Hørt den flere ganger i kveld også, og den er jammen meg ikke redd, så ganske sikker på at jeg kunne skutt den på kloss hold :sjarmor::ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
:Nikke: Ferdig filetert og klar til å hives i panna

Nam nam!! :sikle::ler:

Skrevet
Jeg hadde slengt ut litt rottegift uansett jeg da... rotter er skadedyr, ikke kjæledyr. Så lærer disse ungene det en gang for alle dersom det i ettertid viser seg å være deres kjælerotte

Hvor har du den definisjonen fra? Rotter kan da være like mye kjæledyr som mus, hamster og marsvin!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...