Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Nå nettopp så jeg en hvit rotte gnage på nettingen utenfor vinduet mitt! H*n ville tydeligvis inn! (Bor i kjellerleilighet) Jeg prøvde å banke på vinduet for å bli kvitt den, men nei da, den bare fortsatte å gnage den! Litt ekkelt da.. Men så tenkte jeg på noe, denne rotta må vel være tam? Er det ikke bare brune rotter som er ville i Norge? Eller er jeg dum nå?
Gjest Violetta Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Nei det trodde jeg også. Har aldri hørt om hvite rotter som er ville her til lands. Kanskje den har rømt fra noen?
Gjest Vindelspev Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Kanskje det var en albino brunrotte?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Nei det trodde jeg også. Har aldri hørt om hvite rotter som er ville her til lands. Kanskje den har rømt fra noen? ← De jeg bor hos har tre barn, to på 14 og en på 18, så det kan jo godt hende det er deres.. Hørte den rotta i går og, midt på natta, og jeg som er så lettskremt ble jo redd når jeg hørte de ekle krafselydene.. Men nå vet jeg hvertfall hva det er Skal si jeg var rask til å lukke vinduet! Den rotta skal ikke inn hit Får spørre huseierne i morgen.. Uansett burde de få vite at det løper en rotte rundt i hagen! Hehe
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Kanskje det var en albino brunrotte? ← Ja, kanskje det!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Ja, kanskje det! ← dinnytterliggående trasige nazi. Rotter er rotter de vet jeg olga
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Jeg hadde slengt ut litt rottegift uansett jeg da... rotter er skadedyr, ikke kjæledyr. Så lærer disse ungene det en gang for alle dersom det i ettertid viser seg å være deres kjælerotte
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 De tar vel kvelden av litt gode doser rottegift de og? Så jeg kan ikke helt se hva du bekymrer deg for, sixx?
sixx Skrevet 10. august 2005 #12 Skrevet 10. august 2005 De tar vel kvelden av litt gode doser rottegift de og? Så jeg kan ikke helt se hva du bekymrer deg for, sixx? ← Jeg bekymrer meg da ikke...jeg er jo av den oppfatning at alt som ligner rotter er elg....samme pokker hvor lang halen er.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #13 Skrevet 10. august 2005 Kanskje ligge klar med ei rifle i kjellervinduet også da? Sånn for sikkerhets skyld?
sixx Skrevet 10. august 2005 #14 Skrevet 10. august 2005 Kanskje ligge klar med ei rifle i kjellervinduet også da? Sånn for sikkerhets skyld? ← For å skyte elgen mener du? :klø: Har du noen gang prøvd å treffe så små elg?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #15 Skrevet 10. august 2005 Kan ha hagla liggende ved siden av da vettu, så treffer man alt uansett hva det måtte være...
sixx Skrevet 10. august 2005 #16 Skrevet 10. august 2005 Smart.....når du skyter så små elg med hagle så får du den ferdig oppdelt.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 Ferdig filetert og klar til å hives i panna
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. august 2005 #18 Skrevet 10. august 2005 Kanskje ligge klar med ei rifle i kjellervinduet også da? Sånn for sikkerhets skyld? ← Ja, kanskje smart det der..! Hørt den flere ganger i kveld også, og den er jammen meg ikke redd, så ganske sikker på at jeg kunne skutt den på kloss hold
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. august 2005 #19 Skrevet 10. august 2005 Ferdig filetert og klar til å hives i panna ← Nam nam!!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #20 Skrevet 10. august 2005 Jeg hadde slengt ut litt rottegift uansett jeg da... rotter er skadedyr, ikke kjæledyr. Så lærer disse ungene det en gang for alle dersom det i ettertid viser seg å være deres kjælerotte ← Hvor har du den definisjonen fra? Rotter kan da være like mye kjæledyr som mus, hamster og marsvin!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå