Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis du fikk et sexleketøy av mannen på julaften og du åpnet foran alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt flau?

Anonymkode: 6ff3b...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper sånt til vanlig. Ville hatt anna gave!

Anonymkode: 5d87b...aad

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke blitt flau, men irritert fordi jeg synes det er utrolig tåpelig. Sånt bør man åpne alene. 

Skrevet

Ville lynsjet ham. Og han skulle aldri fått muligheten til å glemme feilskjæret. 

Anonymkode: 073c7...039

• Liker 13
Skrevet

Så teit ville ikke mannen min vært. Visse ting utsetter man ikke familien for

Anonymkode: 14b9d...a3f

• Liker 23
Skrevet

Det hadde jeg ikke likt.

Hadde nok "hevnet" meg ved å binde han fast så han ikke kunne nærme seg mens jeg lekte med det alene med påfølgende orgasmer... 

Anonymkode: 6f0d5...ecd

• Liker 4
Skrevet

Wtf?

Sånt gjør man ikke. 

• Liker 12
Skrevet

Såpass kort antenne har heldigvis ikke min mann.

Anonymkode: db7d5...297

• Liker 16
Skrevet

Jeg tror at jeg mest ville vært lei meg og skuffet over å oppdage at jeg hadde feilvurdert mannen min så totalt.

• Liker 18
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt flau. Mange synes slikt er privat, men jeg skammer meg ikke for min seksualitet. Gjør meg ikke noe at andre vet at jeg har et godt sexliv.

Anonymkode: 94b55...e6d

• Liker 1
Skrevet

Eg hadde ikkje brydd meg litt. Folk veit vi har sex liksom. Synest det er unødvendig, ser ikkje vitsen. Det er jo ikkje morsomt. Kun flaut for resten kanskje? 

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Hadde blitt flau og skamfull. Fordi jeg hadde måtte stå for å være sammen med noen som var så klein sosialt. Og overrasket fordi jeg hadde feilvurdert typen min. 

Skrevet

er ikke gift med noen som er så tacky og trashy. 

Anonymkode: 32772...fc7

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde fått sjokk, for så lite antenner har min mann aldri hatt. 

Føler meg trygg på at dette aldri skjer. 

Han kjøpte en litt sexy, men egentlig ikke for drøy nattkjole en gang. Selv den ga han meg da vi var alene. Familien har selvfølgelig ikke noe med vårt sexliv å gjøre. 

Man gjør ikke slik! Da er man temmelig hjernedød. 

Anonymkode: ee7a2...69d

• Liker 5
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg hadde blitt flau. Det er privat. Jeg hadde ikke vært flau over å ha sex med en partner (det skjønner jo alle at man har), men har jo ikke lyst til å kringkaste overfor familien om eventuelle ting jeg/vi hadde tent på. 

Jeg synes ikke at gamle tante Olga har noe med det å gjøre :)

Men har aldri opplevd noe sånt fra tidligere partnere heldigvis. 

Skrevet

Som familiemedlem ville jeg blitt skuffet, sint og lei meg hvis min bror eller sønn gjorde noe slikt under en familiesammenkomst. Det er stygt gjort mot kona, og det er stygt gjort mot oss som blir tvunget til å være tilskuere til ydmykingen av kona. 

Anonymkode: 68d24...85d

• Liker 13
Skrevet

Ville syntes det var respektløst å sette familien min i den situasjonen. Skulle han gitt det måtte jeg ha åpna den på et annet tidspunkt så da måtte han ha tilrettelagt for det. 

Anonymkode: 0dd02...837

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som familiemedlem ville jeg blitt skuffet, sint og lei meg hvis min bror eller sønn gjorde noe slikt under en familiesammenkomst. Det er stygt gjort mot kona, og det er stygt gjort mot oss som blir tvunget til å være tilskuere til ydmykingen av kona. 

Anonymkode: 68d24...85d

Jeg ville heller tenkt at det var seg selv han ydmyket, enn kona si.

Skrevet
Rainstorm skrev (28 minutter siden):

Hadde blitt flau og skamfull. Fordi jeg hadde måtte stå for å være sammen med noen som var så klein sosialt. Og overrasket fordi jeg hadde feilvurdert typen min. 

Noe man fint kunne gitt i en annen anledning mener nå jeg...

Skrevet

Hadde blitt flau🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...