AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Jeg har ikke lyst til å feire jul med familien dette året, synes de er så drama familie (ikke tanteungene mine da), men de voksene. Jeg har fallt ut med kusina mi også nå. Men jeg blir tvingt til å gå dit, eller jeg føler meg tvingt. Jeg gruer meg sånn til eterpå. Jeg vil helst være hjemme alene i år. Min bror sier: tenk på tanteungene, de vil ha deg der. Så jeg må gå ellers får jeg dårlig samvittighet og har ikke lyst til å høre om det i ettertid om jeg ikke går. Og synes det er ille å åpne pakker alene når man ikke er med dem man får dem av. Er det noen andre som er alene på juleaften som ikke bruker Korona som grunn, hvorfor er du alene på juleaften og hvilken grunn bruker du for å være det uten at noen prøver å overtale deg i flere timer om det? hvordan synes du kvelden er alene? Jeg er 23, jente :) Anonymkode: 40510...866
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Jeg har stått på mitt (er 31, var alene første gangen i 2017 og det var nydelig). Er alene i år også og har vært sta på at jeg vil være alene på julaften. Jeg har ikke samme behovet for å være med familien hvert år, så jeg har gjort avtale med min familie om at jeg kommer til dem annenhver jul, så kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil ellers. Nå er jeg også heldig og har ikke søsken som prøver å manipulere meg ved å bruke tantebarna i tillegg. Du er voksen og bestemmer selv. Kanskje du kan gjøre en lignende avtale med din familie? Anonymkode: 866a6...8d9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Har stort sett vært alene i 10 år Anonymkode: 1e9e7...0a1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 De som er hjemme alene er privilegerte og slipper alt maset. Anonymkode: 7236d...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De som er hjemme alene er privilegerte og slipper alt maset. Anonymkode: 7236d...3fd Bare hvis de velger å være alene Anonymkode: 1e9e7...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå