AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Noen som tilhører Tromsø her og har fått ha med partner på oul pga sykehusangst? Anonymkode: f28d5...f0d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Angst trumfer ikke COVID-19, dessverre. Eneste de kan tilby, om de har kapasitet, er å få med ekstra helsepersonell. Anonymkode: 5c060...53e 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som tilhører Tromsø her og har fått ha med partner på oul pga sykehusangst? Anonymkode: f28d5...f0d Sjekk hjemmesiden til sykehuset du skal føde på, det står svart på hvitt der jeg skal føde ☺️ evt så kan du ringe 😊 Anonymkode: ac0a2...f5b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen som tilhører Tromsø her og har fått ha med partner på oul pga sykehusangst? Anonymkode: f28d5...f0d Nei jeg tror nok ikke du kan ta med deg partner på rutine ultralyd paga angst, om det er veldig ille så kan det jo hende du kan ta han med deg der de tar ultralyd privat men det er ikke gratis. Anonymkode: 3a7e3...37f 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 Ta dette opp med sykehuset! Hovedregelen er ikke noe følge, men de kan i spesielle tilfeller gjøre unntak. Jeg vet at det er gjort, men tror ikke det var i Tromsø. Vedkommende fikk med seg et skriv om at hun skulle ha med følge til timen. Hvis du ikke får innvilget vil jeg anbefale å ta en tur til privat ultralyd kort tid i forveien. Det gjorde vi, og det beroliget meg masse! Anonymkode: 65ee1...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå