Gå til innhold

Merker du forskjell på dyr og billig sjampo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Jeg pleide å kjøpe fra Body Shop, og det var først da jeg prøvde Extra sin til 10 kroner for en halvliter, at jeg merket hvor elendig den var. Nå er jeg kvitt kløe og utslett, og håret holder seg faktisk rent i noen dager.

Anonymkode: ed1fc...272

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Jeg pleide å kjøpe fra Body Shop, og det var først da jeg prøvde Extra sin til 10 kroner for en halvliter, at jeg merket hvor elendig den var. Nå er jeg kvitt kløe og utslett, og håret holder seg faktisk rent i noen dager.

Extra sine produkter er dårlige. Er enig med deg der.

Anonymkode: 553c2...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir vanvittig tørr i hodebunnen av butikksjampo. Kjøper nå kun en spesiell som jeg har fått tips om hos frisøren min, håret og hodebunnen har aldri vært bedre. 

Anonymkode: 5aad7...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Extra sine produkter er dårlige. Er enig med deg der.

Anonymkode: 553c2...7ab

Du er vel ikke enig med meg når jeg sier det motsatte? :vetikke:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håret blir mindre frizzy og jeg mister ikke like mye hår. 😊 Kjøper ikke nødvendigvis det dyreste da, og handler på lyko når det er tilbud 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir vanvittig tørr i hodebunnen av butikksjampo. Kjøper nå kun en spesiell som jeg har fått tips om hos frisøren min, håret og hodebunnen har aldri vært bedre. 

Anonymkode: 5aad7...f23

Hvilken er det? Jeg er og tørr i hodebunnen. 

Anonymkode: 725de...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker stor forskjell - dessverre! Har prøvd mange forskjellige fra dagligvarebutikkene, men har gitt opp og gått tilbake til de frisøren min anbefaler for mitt hår.

Jeg klør i hodebunnen av billige produkter, og håret må vaskes mye oftere. Hårkvaliteten min er ikke den beste, og håret blir helt krise hvis jeg vasker det ofte.  

Anonymkode: 8de0a...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleJenny skrev (1 minutt siden):

Ja, håret blir mindre frizzy og jeg mister ikke like mye hår. 😊 Kjøper ikke nødvendigvis det dyreste da, og handler på lyko når det er tilbud 😊

Kan dere også nevne hvilken dere bruker? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere også nevne hvilken dere bruker? 😊

Ja, klart det. 😊 Jeg er glad i olaplex og Maria Nila (dyrt), men John Frieda er også veldig bra. Siste jeg har prøvd nå er Garnier sin Banan balsam/kur. Veldig god den også 😊 kan være en fordel å se på ingrediensene, og lære seg hva som er bra og ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin Murphy og Shu Uemura er merker som fungerer bra for meg. Men jeg vil anbefale å be om råd fra frisør. Jeg bruker ikke de samme produktene som venninnene mine - vi har jo helt ulik hårkvalitet og ulike behov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det motsatt av det man skulle tro.

Fikk flatt, livløst hår + mistet mye i dusjen av frisørshampoene (300,- - 600,-) jeg har hatt, håret mitt elsker Elvital, til ca 35,-.

Synes det er merkelig selv, men helt greit for meg.

Anonymkode: d3809...f26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplever det motsatt av det man skulle tro.

Fikk flatt, livløst hår + mistet mye i dusjen av frisørshampoene (300,- - 600,-) jeg har hatt, håret mitt elsker Elvital, til ca 35,-.

Synes det er merkelig selv, men helt greit for meg.

Anonymkode: d3809...f26

Så deilig, misunner deg litt der :)  Viser at man må prøve seg fram selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg merker forskjell på dyr og billig, men merker forskjell på de ulike typene.

Foreløpig er den lilla sunsilk shampooen favoritten, for den mykgjør håret helt ekstremt

Anonymkode: 74db1...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg merker stor forskjell. 
Elvital er grusom synes jeg, med en gang håret er tørt så ligger det klistret fett til hodebunnen, og med masse brus nederst. En del andre, som define feks er helt ok, men set gjør jo ikke noe for håret. Bruker frisørsjampo for brusete hår, og det er jo helt utrolig hvordan det nesten forandrer hele hårtypen. Bruker redken frizz dismiss. Aussie synes jeg er god, og mye bedre enn butikksjampo men ikke fullt så god som frisørsjampo. 

Anonymkode: 4cbc9...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleJenny skrev (4 minutter siden):

Ja, klart det. 😊 Jeg er glad i olaplex og Maria Nila (dyrt), men John Frieda er også veldig bra. Siste jeg har prøvd nå er Garnier sin Banan balsam/kur. Veldig god den også 😊 kan være en fordel å se på ingrediensene, og lære seg hva som er bra og ikke. 

Men alle disse inneholder jo enten silikoner, såpe/sulfat, salter og alkohol.

Så hva er det som skal være bra med deres ingrediensliste?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...