Gå til innhold

Kona sendt meg sms om at hun visste at jeg bløffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har løyet på meg karantene for å slippe julaften hos svigers

Nå har kona sendt sms om at hun tror jeg bløffer

Jeg får besøk om to timer og er livredd for at kona skal komme hjem

Vile du ha forlatt et juleselskap for å sjekke til mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ihvertfall hvis jeg var gift med en fyr som heller sitter hjemme å troller på kvinneguiden. 

• Liker 17
Skrevet

Du får en melding fra meg også: 

Jeg vet at du bløffer. Om alt.

😊

• Liker 6
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Jepp. Man sjekker til troll. Plutselig sprekker de, og da er det greit å bli kvitt de.

Gjest Blondie65
Skrevet

Var ikke du religiøs her i en annen tråd? Hvordan stiller religionen din seg til å bedra ektefellen sin?

Jeg ville ha forlatt mannen hvis han holdt på på denne måten. Altså: Enten får du stå opp som det rasshølet du er og innrømme at du heller vil kjøre sololøp julaften med besøk (hvem vet, elskerinne, kompis osv?) enn å være med din kjære eller at du hater svigers så inderlig at du ikke en gang kan være med dem på julaften i noen timer.

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage?

Skrevet
Gasellen skrev (3 minutter siden):

Ja ihvertfall hvis jeg var gift med en fyr som heller sitter hjemme å troller på kvinneguiden. 

Vil du tro meg hvis jeg viser et bilde av eskorten senere i dag med en lapp hvor det står kvinneguiden 24.12.2020

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk Corona i utlandet og synes det er drøyt å juge om. Det er noe helt annet enn influensa. Slutt å lyve. Hvis ikke, tar ingen deg seriøst.

• Liker 2
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk Corona i utlandet og synes det er drøyt å juge om. Det er noe helt annet enn influensa. Slutt å lyve. Hvis ikke, tar ingen deg seriøst.

Jeg har ikke sagt at jeg har det. Bare at jeg må være i karantene.

• Liker 2
Skrevet
KjellYngvar skrev (44 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at jeg har det. Bare at jeg må være i karantene.

Ok.

Skrevet

Han kona spiste for mye? 

• Liker 1
  • Opprett ny...