Gå til innhold

Antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags antrekk bruker dere idag, legg gjerne inn julebilder her,det kan gi oss alle litt inspirasjon til både fargekombinasjoner med klær/sko og accessories.

Anonymkode: 5bdc1...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe bilde fra meg, men jeg feirer jul med familie og pleier å være litt pyntet på en avslappet måte.  Lang løstsittende ermeløs kjole m/ sort bunnfarge og blomster (egentlig sommerkjole), og en kort svart innsvinget "dressjakke".  Jeg har aldri feiret jul noe sted hvor det er vanlig å ha på sko inne, så på bena blir det svarte kosesokker 😄 (og muligens en nisselue på hodet).

Anonymkode: ef733...8aa

Skrevet

Samme kjole i år som i fjor på julaften

1072025310_637025110084319647-2019-08-2627484_e02493a-nightskywmulti.thumb.jpg.7a9da3f2ae8bce66b2d8eabd9d435594.jpg

• Liker 1
Skrevet

Her ble det rød kjole, mørke strømpebukser og et par sorte pumps som ble kjøpy for anledningen.

Anonymkode: 5bdc1...cbd

Skrevet

Hadde på meg YAS - YASKEMSLEY DRESS - Skjortekjole - black

Anonymkode: 658fa...069

Skrevet

Hadde en burgunder kjole fra h&m og en stor grønn høyhalset ullgenser fra Samsøe. 

Anonymkode: d43d0...471

Skrevet

Julaften så hadde jeg en sort langermet kjole fra Norr, veldig fin kjole som er trang på overkroppen mens skjørtet har vidde i seg så den skråner utover fra midjen. Knapper i front, så den er v-utringet. Prøvde å finne bilde av den, men den er ikke ny så fant ikke eksakt bilde

Ellers så har jeg gått i kjoler hele jula. Har brukt en blomstrete en fra Arnie Says, og en skjortekjole jeg kjøpte på Vero Moda lillejulaften. Har også kjøpt en brukt kjole på Tise fra By TiMo, men den kom ikke frem i tide før jul. By TiMo har mange fine kjoler etter min smak, men de er dyre synes jeg. Så hurra for Tise og Finn :) 

Kjoler er mye mere behagelig enn bukser synes jeg, har ullsinglet under og strømpebukser i merinoull fra Woolford, så fryser ikke i kjoler. Har strikket meg vesten Holiday slipover fra Petite knit som er fin til å bruke over kjoler+jeg fikk Stockholm slipover-vest i julegave. Stockholm slipover er mere ettersittende enn Holiday slipover. 

Også forelsket jeg meg helt i en ullvest fra Gudrun Sjøden, men den rakk heller ikke å komme frem før jul. 

Skulle ha lagt ut bilder, men jeg er ikke så teknisk av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...