AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Jeg og mannen gikk fra hverandre for to år siden. Jeg har brukt lang tid på å komme over det siden han fant seg ei annen mens vi fortsatt var gift. Hun gikk lei av han og slo opp. Problemet nå er at de har blitt sammen igjen og han sender meg mye meldinger og skryter av dette. Han sender meg feks meldinger og skryter av hva han har fått i kalender av henne og hva de skal gjøre i romjulen sammen med våre felles barn. Akkurat som ikke jeg har vært gjennom nok med deres «forhold». Jeg kjenner på en vanvittig sorg igjen, og lurer på om noen har noen gode råd? Det er bare så ekstra vondt når akkurat hun er tilbake i barnas liv og at han skal gni det inn. Jeg og barna skal heldigvis feire julaften sammen i dag med min familie, men merker at det henger en grå sky over meg pga alt det han skriver. Det burde ikke gå inn på meg, men det gjør det. Jeg kjenner på en slags sjalusi, bitterhet og enorm sorg. Får flashback av alt som har skjedd tidligere. Har noen et godt tips eller som har opplevd noe lignende? Håper dette snart blåser over og at jeg kan ha det fint igjen 😢 Anonymkode: 7737d...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Du kan jo ta en titt i denne tråden etter gode råd Anonymkode: efa32...c90
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Uff. Kjip eksmann du har. Hvorfor har han behov for å gni inn ting til deg? Er han fortsatt forelsket i deg? Såret over noe og har behov for å ‘hevne’ seg på deg? Utrolig umoden av han å gjøre dette mot deg. Har ingen gode råd enn at jeg syns det er en kjip eks du har som har behov for å holde deg litt nede (virker som han prøver å gjøre deg sjalu). Visst jeg skulle gi deg tips så leste jeg nettopp boken livssorg. Den gav meg mye svar og hvorfor vi egentlig sørger. Vi går igjennom mange sorger slik mange gjør med en skilsmisse. Selv om det er kanskje du som gikk og kom fort over han. Men så en dag fant han seg en ny. Reiser på ferie og gjør slike ting som du egentlig ønsket å gjøre som familie. Da kan en ny bølge av sorg komme over en. Sorgen er kanskje fordi at han gikk videre og gjør det som du selv ønsket dere to skulle gjøre. Ikke at du savner han, men savnet etter det forholdet du hadde håpet på. Flere av oss tillater ikke oss selv å kjenne på den type sorg. Vi graver den litt ned. Jobber mer, trener mer, setter oss på en maske Anbefaler boken virkelig 👌 Fikk en del aha opplevelser (jeg er ikke en selger eller noe sånt, men boken reddet meg med mitt tankesett der og da med at jeg sto midt oppi noe selv akkurat da). Anonymkode: 93185...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 Jeg ser du har fått gode råd her så jeg skriver ikke langt. Det eneste jeg fikk lyst til å si er at eksmannen din er en umoden drit 😆. Og ja! Du kommer til å bli glad igjen. Juleklem fra meg Anonymkode: c74af...60b
Nerine_ Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 Utrolig spesielt å ha behov for å "skryte" til deg, han må åpenbart slite med et eller annet.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Herregud for en kødd! Tror jeg hadde svart med "lol" hver gang jeg fikk en slik melding, men nå er jeg kanskje litt i overkant passiv aggressiv og barnslig. Vær glad du er kvitt han! Klem. Anonymkode: d31ed...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå