AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Så er jula i gang, og barnefar har funnet ut at han orket visst ikke mer enn ett barn i jula... Den ene dagen han skulle ha barna... Jeg har sagt gang på gang at han må ha barna hos seg, og at han kan delta på ting med meg og barna, men han blir så sliten om han må ha mer enn ett barn om gangen... Nå ville han splitte opp søskenflokken i jula så kun én av dem skulle få være med pappaen sin. Jeg satte foten ned og sa han kunne ikke splitte dem så da ble det alle eller ingen. Da valgte han ingen.... Nå ordner jeg jul til dem alle, som lurer på når de skulle til pappa og hvorfor ikke de kan dra til pappa. Jeg føler jeg har fått skylden.... Anonymkode: 27271...227
PM75 Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Nei, du har ikke skylden! Sender deg masse gode klemmer - dette gjør utrolig vondt i mamma-hjertet! 8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 For en dritt. En dag klarer alle. Jeg ønsker deg og barna en god jul! Du tok det riktige valget Anonymkode: 06d3d...0db 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Føles likevel som min feil... Exens svigerfamilie har jo lagt meg for hat fordi jeg ikke sørger for å tilrettelegge for han og fikse alt slik han vil.... julaften var grei, jeg tok initiativ til å ringe opp exen, han var halvhjertet med på å snakke ,med barna på FaceTime i hel 2 minutter. BArna så og hørte ikke mer fra han.... Vedder på han plutselig skal være med ungene når ex-svigermor setter i stand noe om noen dager.... da leverer han barna der også ser ikke de noe mer til han... ts Anonymkode: 27271...227
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Ønsker han ett og ett barn om gangen, eller er det et favorittbarn han vil ha? Anonymkode: 5ebaa...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå