AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Jeg er I en veldig kjip situasjon, så jeg ønsker ingen avsporinger eller hets i denne tråden. Bare råd og oppmuntring med solskinnshistorier. Jeg er gravid og er livredd for at jeg muligens må føde helt alene, dette er Fordi jeg og min mann har 2 barn fra før av. Om vi ikke får fikset barnepass må far være hjemme med barna. Mine tidligere svangerskap og fødsel har ikke vert kompliserte, og jeg har bare født vaginal (ingen ks) det blir en vaginal fødsel denne gangen også. jeg og lille i magen er helt friske. Det er nesten slik at jeg vurderer hjemmefødsel med helsepersonell (jm tilstede) da jeg er redd for og måtte føde alene uten far tilstede. Er det noen som har gjort det slik og hvordan var det? Eller er det noen her inne som har født alene på sykehus nylig (i disse danger?) Jeg ønsker mest svar fra personer som da har født ved oslo universitetsykehus eller ahus. Anonymkode: bec08...8d6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Hvorfor lager du enda en tråd? Nok med en vel? Anonymkode: e2040...164 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå