AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Noen som vet om en kosebukse, joggebukse, velurbukse eller noe lignende til bruk i hjemmet som virker flatterende på flat og bred rumpe og tynne bein? Alt sitter så slapt på eller rart hvis den blir ettersittende. Anonymkode: 5cd9d...47b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Kosebukser er dessverre aldri flatternede på noen uansett kroppsfasong Anonymkode: 08c29...407 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som vet om en kosebukse, joggebukse, velurbukse eller noe lignende til bruk i hjemmet som virker flatterende på flat og bred rumpe og tynne bein? Alt sitter så slapt på eller rart hvis den blir ettersittende. Anonymkode: 5cd9d...47b Jeg har en joggebukser fra Kari Traa som er smal i bena, men ikke ettersittende. Ellers har Bula mine favoritt-joggebukser. Hvis du ikke blir fornøyd med kosebukse så kan du jo kjøpe deg en kosekjole i stedet 😉 (Uansett, poenget med koseklær er vel ikke først og fremst at de skal være flatterende da....) Anonymkode: 80114...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en joggebukser fra Kari Traa som er smal i bena, men ikke ettersittende. Ellers har Bula mine favoritt-joggebukser. Hvis du ikke blir fornøyd med kosebukse så kan du jo kjøpe deg en kosekjole i stedet 😉 (Uansett, poenget med koseklær er vel ikke først og fremst at de skal være flatterende da....) Anonymkode: 80114...cdf hvor selger de bula til dame? ser bare til menn. Anonymkode: 5cd9d...47b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 Strømpebukse er den beste kosebuksa som finnes! Anonymkode: 5298d...6cd
Suzzi Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 https://www.newyorker.de/no/products/#/detail/02.02.012.0023/001?gender=FEMALE&web_category=WCA00173 Disse fra New yorker er desidert favoritten min. Den er god og behagelig å ha på, og sitter veldig pent og stramt på meg. Liker også Kari traa himle joggebukse veldig godt. Ville sjekket ut disse to modellene 😄
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): hvor selger de bula til dame? ser bare til menn. Anonymkode: 5cd9d...47b Jeg oppfatter dem som unisex, men går ned en størrelse og da blir de helt perfekte for meg 😊 Anonymkode: 80114...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå