AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg bruker å lage eggesalat og druesalat til julefrokostene, med purre eller vårløk. Men som overskriften avslører har jeg glemt å handel det inn, hva gjør jeg? Har sjalottløk, gul løk og rød løk i hus, kan jeg bruke noe av de? Hvilken av de egner seg best? Anonymkode: 940db...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Del Skrevet 23. desember 2020 Sjalottløk kommer til å bli kjempegodt Anonymkode: 7e853...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 23. desember 2020 #3 Del Skrevet 23. desember 2020 Av alternativene du nevner, ville jeg brukt rødløk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underligsirkel Skrevet 23. desember 2020 #4 Del Skrevet 23. desember 2020 Går til butikken nå, stenger ikke før 23.00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Del Skrevet 23. desember 2020 Da hadde jeg tatt litt rødløk og litt sjalottløk Anonymkode: ced0f...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg ville reist i butikken og kjøpt det jeg manglet. Mange stenger ikke før 23.00 😄 Ellers ville jeg brukt rød løk, da den er den som er best rå. Anonymkode: d528b...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 23. desember 2020 #7 Del Skrevet 23. desember 2020 ...og mange butikke er åpne i morgen, selv om smaken blir best om løken får lagt i salaten over natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Del Skrevet 23. desember 2020 Takk for tilbakemeldinger! Tok litt rødløk i veldig tynne skiver i eggesalaten, funket det. Vurderer å droppe løk i druesalaten, men ta litt eple i heller. Ang butikk, skulle gjerne gjort det, men 2 mil til butikk og jeg hadde smakt på vinen alt 😊🍷 God jul alle flotte snille dere Ts Anonymkode: 940db...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå