AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 hei er det noen som har født nylig på ahus uten barnefar tilstede? og hvordan ble du ivaretatt? Anonymkode: 1bb83...368
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 uff er det ingen? er så redd for at jeg må føde alene om vi ikke får fikset barnevakt for våre barn😦😯 ønsker jo at barnefar er der med meg og dwn lille. men det er jo ikke sikkert det går siden vi må fikse barnevakt. Anonymkode: 1bb83...368
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: uff er det ingen? er så redd for at jeg må føde alene om vi ikke får fikset barnevakt for våre barn😦😯 ønsker jo at barnefar er der med meg og dwn lille. men det er jo ikke sikkert det går siden vi må fikse barnevakt. Anonymkode: 1bb83...368 den** Anonymkode: 1bb83...368
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): den** Anonymkode: 1bb83...368 Er det ingen som kan stille opp som barnevakt? 😥 Besteforeldre, søsken, eller liknende? Anonymkode: 4572b...0a8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 36 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ingen som kan stille opp som barnevakt? 😥 Besteforeldre, søsken, eller liknende? Anonymkode: 4572b...0a8 Vi håper jo at vi får fikset det..men en vet jo aldri hva som skjer, hva om de blir Syke og ikke kan stille opp likevel?!😔 ønsker bare og høre om det er noen som har noe erfaring med og føde alene på sykehus (helst ahus) har helt angst for og føde alene.. Anonymkode: 1bb83...368
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Vurderer nesten og bli hjemme og føde hjemme og ha jm hjemme da er I hvertfall mannen min og barna tilstede.. Anonymkode: 1bb83...368
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Jeg har ikke erfaring med det selv men det går nok bra tenker jeg. Det er nok mange som har barn som føder uten partner til stede. Alt kan jo skje veldig plutselig og barnepass ikke kan akkurat da eller far ikke rekker til fødende etter overlevering av barnet. Og nå i koroba er det jo enda vanskeligere. Kanskje du bør ringe til sykehuset og spørre? De svarer deg nok med glede og roer deg ned 🙂 Anonymkode: 0ea83...e50
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke erfaring med det selv men det går nok bra tenker jeg. Det er nok mange som har barn som føder uten partner til stede. Alt kan jo skje veldig plutselig og barnepass ikke kan akkurat da eller far ikke rekker til fødende etter overlevering av barnet. Og nå i koroba er det jo enda vanskeligere. Kanskje du bør ringe til sykehuset og spørre? De svarer deg nok med glede og roer deg ned 🙂 Anonymkode: 0ea83...e50 Takk for fint svar🙂 ja det er nettopp det, ting kan snu og forandre seg fort spesiellt I disse dager. Ja mulig jeg kommer til og ringe føden når det nærmer seg, jeg er jo sikkert ikke den første som eventuellt må føde alene uten barnefar tilstede, barna våre er alt for små til og være alene hjemme😊 men det ordner seg nok på en eller annen måte. Anonymkode: 1bb83...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå