Gå til innhold

Ubehagelige kynnere selv når jeg ligger og hviler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 31. Har hatt kynnere helt fra uke 13, mest ved bevegelse. Siste tiden har jeg begynt å få dem når jeg ligger rett ut og hviler også, og de begynner å bli ubehagelige. Er det vanlig? 😫

Anonymkode: f2aba...888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke vanlig, i den forstand at flertallet opplever det ikke, men det kan være normalt. Du kan evt ringe føden å høre om du kan komme på en sjekk i tilfelle det er noe som holder på å skje.

Anonymkode: f2c3a...a6c

Skrevet

Nest etter når jeg gikk på murgulv, var det når jeg akkurat hadde lagt meg om kvelden jeg var mest plaget av kynnere. Så for meg var det normalt, men utrolig plagsomt! Det var jo plent umulig å sove. Disse kynnerne var bare ubehagelige, ikke direkte vonde. Jeg tror også ofte at de ble utløst av fosterets aktivitet. I begge svangerskap har det vært typisk at babyene holdt turnshow når jeg la meg ned. 

Anonymkode: 3bb33...ffe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ubehagelige kynnere liggende i sengen og på sofaen og har hatt drt hele svangerskapet, så for meg er det normalt.. De er ikke vonde og de påvirker ikke livmorhalsen (hos meg), mens et er utrolig slitsomt. I stående stilling er det konstant stramt, men det er de liggende kynnerne som er mest ubehagelige. Må bare puste meg gjennom dem.. 

Anonymkode: 3efd6...662

• Liker 1
Skrevet

Hos meg påvirket de etterhvert livmorhalsen og ble til premature rier, fødte sen-prematurt. Viktig å ringe føden om det er vondt og regelmessig. 

Anonymkode: 331ec...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...