Gå til innhold

Tror du barna dine hadde fått sjokk hvis de møtte den 17 år gamle utgaven av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tror du at det hadde gått greit?

Anonymkode: a9819...b9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sjokkert om jeg møtte den 17 årige versjonen av moren min.

Anonymkode: 1d9b9...235

Skrevet

Det hadde vært gøy!! Min ungdom hadde digget meg og jeg henne🤩 Vi hadde nok vært bestevenner😆😍

Anonymkode: 44919...a54

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt sjokkert av den 17-årige versjonen av meg

• Liker 17
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Åh, når min datter var 17 så tok hun bedre valg enn hva jeg gjorde, men vi hadde hatt felles hobbyer og interesser. Tror faktisk vi kunne vært riktig gode venner og kommet godt overens. 

Skrevet

Det hadde nok gått greit, er i bunn og grunn den samme jeg. 😄 Har alltid vært relativt rolig og grei jeg så han hadde nok ikke blitt sjokka av å møte på meg som 17 åring. Har samme interesser og væremåte nå som da, foretrekker å være hjemme med en bok eller gaming foran å løpe på byen. Han hadde ikke likt at jeg røykte da. :P 

• Liker 1
Skrevet

Ungene mine hadde fått sjokk, de greier ikke engang forestille seg hva jeg holdt på med. Var på houseparties, lsd og speed i bøtter og spann. Heldigvis fant jeg igjen vettet, skjerpet  meg, fikk utdannelse og ble et a4 menneske. 

Anonymkode: 898a3...2de

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke tillat at mine barn hadde møtt den 17-årige utgaven av meg 😂Det hadde vært alt for mye dårlig påvirkning, og jeg håper virkelig ikke at de blir som jeg var da.

Har tatt meg sammen senere da, tror st fordelen er at mine barn aldri vil komme opp med et eneste triks jeg ikke selv har prøvd ut...🙈

Anonymkode: d6fb5...26e

• Liker 6
Skrevet

Tror ungene mine hadde syntes 17 år gamle meg var kjempekul. Nå 17 år senere er jeg verdens teiteste 😛 

Anonymkode: 875b3...ccd

• Liker 2
Skrevet

Da holdt jeg på med hester og konkurrerte på høyt nivå innenfor sprangridning så min hestegale datter hadde elsket å treffe meg som 17-åring.

Anonymkode: e1474...0b1

Skrevet

Ja, jeg tror de hadde fått sjokk. Jeg hadde et vanvittig aktivitetstempo med skole, trening, jobb, kjæreste, venninner, fester osv og var stort sett aldri hjemme. Nå er jeg jo stort sett hjemme og tar meg av familien (jobber også hjemmefra nå). Og jeg var vesentlig skarpere i mine meninger da enn nå! Og barna som synes jeg kan være vanskelig å få til å endre mening nå.. 😉

Skrevet

Hadde nok ikke vært noe problem for dem å møte meg som 17 åring. Verre hadde det vært da jeg hadde tippa 18.........

Anonymkode: b696d...c6b

Skrevet
minister-mio skrev (1 time siden):

Jeg hadde blitt sjokkert av den 17-årige versjonen av meg

Jeg hadde også blitt sjokkert av den 17-årige versjonen av meg 😳 Jeg har forandret meg veldig mye og jeg har utviklet meg til et annet menneske

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 17 ville jeg blitt sjokkert over å treffe min mor slik hun var da hun var 17, for jeg innbilte meg at hun var superkul, kjempepen, hadde mange venner og kjærester. Selv var jeg ikke noe kul på skolen, hadde masse kviser, trivdes ikke i kroppen min, hadde ikke kjempemange venner, og var av en eller annen merkelig grunn litt engstelig for at mamma ville bli skuffet over meg hvis hun visste hvor ukul jeg var, så jeg turte aldri snakke med henne om det, for som voksen var hun kjempepen, kul og hadde utrolig mange venner.
Etter at jeg ble voksen og har blitt ordentlig kjent med henne (altså som to voksne, og ikke mor-datter-forholdet) har jeg skjønt at hun hadde det helt likt meg da hun var ungdom. 

Anonymkode: 0fcad...468

• Liker 2
Skrevet

Hadde gått greit det, vel, med mindre man ved en feiltagelse hindret foreldrene sine i å møtes.

513UCqfEo7L._AC_.jpg

Anonymkode: 4ad92...b2f

• Liker 1
Skrevet

Sjokkerende lik meg som 17-åring, også hårfrisyre...

Anonymkode: 146e9...bac

Skrevet

De hadde nok mer sannsynlig sovnet av kjedsomhet eller tenkt at det var en annen person😂

Jeg var en stygg og grå mus med kraftig monobryn og bart. 

Anonymkode: 71a34...081

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror i grunn det hadde gått greit, jeg har fortalt relativt mye. Litt sjokkert hadde han nok blitt, men ikke så voldsomt. Jeg fikk han da jeg var 19, han er nå 19 selv.

Anonymkode: 8dda2...ea6

Skrevet

Hadde gått veldig fint. Har stort sett vært snill og grei. Er det enda. Hadde mye mer temperament den gang da, men ellers ganske lik meg selv tror jeg.

Anonymkode: 871fc...476

Skrevet

Hadde gått fint det. Jeg var stille og sjenert. Men begynte å feste tidlig da 🙈

Anonymkode: 7148d...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...