AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Får far være med på barselhotellet på Ahus nå, eller er ikke dette mulig grunnet korona? Anonymkode: 914ee...713
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Jeg tviler... Om jeg ville hatt svar på dette, hadde jeg nok tatt kontakt med Ahus og hørt med de Anonymkode: 1e1ca...6cb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 https://www.ahus.no/nyheter/informasjon-til-fodende#om-barselopphold-og-innleggelse-ved-observasjonspost-for-gravide reglene kan fort endre seg, ser det ikke er oppdatert etter september så kan jo fort skje endringer nå fremover da smitten sikkert vil stige voldsomt etter jul. Anonymkode: f7efd...04c
Chara Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Ei venninne av meg fødte for en mnd siden og da fikk far være med på barselhotellet. Men hvis han dro derfra så fikk han ikke komme tilbake. Altså måtte han være der hele tiden i de 3 dagene de var der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå