Gå til innhold

Søster som nekter for botox, filler og bleket hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme på juleferie og har ikke sett familen og søster siden februar. Søster har vært en forfengelig dame hele livet, og dette har eskalert de siste 10 årene. 

Hun er alltid brun og det er spraytan, men hun sier hun er så naturlig brun. Om sommeren soler hun seg fra kl 9 om morgenen til klokken 19 om kvelden, og om natten har hun selvbruning i ansiktet. 

Hun har bleket hår med mørke røtter, men hun sier det er hennes naturlige farge. 

Hun er glatt i panne, rundt øynene og rundt munnen, men sier bare hun har gode gener. 

Jeg vet hun de siste 10-15 årene har tatt botox og fillers, for det har jeg sett på henne i perioder og det er jo naturlig å eldes med årene og man ser jo godt forandringer når man ikke har sett hverandre på lang tid. Hun blir sint hvis jeg nevner botox/ fillere. 

Jeg tar litt botox i pannen og rundt øynene to ganger i året og når det begynner å gå ut, så ser jeg jo at jeg blir skrukkete, men hun blånekter. 

Jeg synes det er så teit at hun benekter at hun har fikset på utseendet.

Hva er vitsen? kan hun ikke fortelle meg det, vi er jo søstre.. 

Anonymkode: 0ee0a...18d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her. 

Søsteren min er 55 år. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: 430b7...432

• Liker 36
Skrevet

Lost cause, bare la henne leve i troen om at hun lurer folk. Idioti, men whatever.

Anonymkode: c2aa4...149

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor bryr du deg?

Anonymkode: 430b7...432

Fordi jeg synes det helt tullete at hun går rundt og forteller folk at det er hennes naturlige utseende, når folk kommenterer at hun ser bra ut. 

Ts

• Liker 8
Skrevet

Juleferien har begynt...

Anonymkode: 7a044...a8d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Juleferien har begynt...

Anonymkode: 7a044...a8d

Jepp, har vært hjemme et døgn og synes det er pain in the ass.

Jeg har søsteren min helt opp i bihulene, kan ikke fordra kjerringa... 🥴

• Liker 1
Skrevet

At hun håper at folk lar seg lure, er hennes problem. At du bryr deg, er ditt problem. Du trenger ikke å på død og liv prøve å få henne til å innrømme bruk av botox etc. La det være. 

Anonymkode: c4a13...877

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp, har vært hjemme et døgn og synes det er pain in the ass.

Jeg har søsteren min helt opp i bihulene, kan ikke fordra kjerringa... 🥴

Du høres nesten litt sjalu ut, hvorfor bryr du deg så veldig om utseendet hennes? Er det ikke først og fremst søsteren din?

Anonymkode: 4aaa2...8b9

• Liker 9
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg synes er mest latterlig oppførsel hos godt voksne damer - å lyve om egne skjønnhetsbehandlinger eller å hisse seg opp over at andre gjør det...

• Liker 9
Skrevet

Høres ikke ut som sjalusi, men irritasjon over at søsteren lyger bevisst til andre mennesker rundt seg. 

Hadde ledd kjempe hardt og korrigert henne for hver gang hun kom med «det er helt naturlig». 🤣🤣

• Liker 5
Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Høres ikke ut som sjalusi, men irritasjon over at søsteren lyger bevisst til andre mennesker rundt seg. 

Hadde ledd kjempe hardt og korrigert henne for hver gang hun kom med «det er helt naturlig». 🤣🤣

Ja, for da blir det god stemning. 

Anonymkode: a4277...f18

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, for da blir det god stemning. 

Kall det søskenkjærlighet med et snev av ærlighet. Blir ikke noe bedre stemning av å lyve. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg synes det helt tullete at hun går rundt og forteller folk at det er hennes naturlige utseende, når folk kommenterer at hun ser bra ut. 

Ts

Må ikke ta livsløgnen fra folk vettu 🤣🤣

Anonymkode: 1e61d...b5d

• Liker 7
Skrevet

la nu folk gjør som dem vil uten at du skal klage på det.

Skrevet
Kenelz skrev (16 minutter siden):

Kall det søskenkjærlighet med et snev av ærlighet. Blir ikke noe bedre stemning av å lyve. 

Jo, det blir faktisk bedre stemning av å holde kjeft. 

• Liker 7
Skrevet

La det gå. Du og resten av familien vet hva som er sant. Ikke ødelegg stemmingen bare for å rette på henne, når det ikke gjør deg og eller din familien noe vondt. Det er del av voksenlivet å forholde seg til rare mennesker og din søster er rar. De fleste har en eller to i sin familie. 

Anonymkode: 9b3fe...d32

• Liker 7
Skrevet
Kenelz skrev (26 minutter siden):

Ja det er riktig. Forstår ikke hvorfor hun går rundt å lyger om hvorfor hun er så striglet. Hun er raskt ute å kritisere andre folks utseende når det gjelder deres kropp og klær. 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Du er vel rundt de 50 selv, om din søster er 55. Og begge oppfører seg som de er 14. 

Anonymkode: 4a9e4...450

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det blir faktisk bedre stemning av å holde kjeft. 

Ikke for min del, hadde irritert meg alt for mye av å holde kjeft. Ikke noe rart kvinner spesielt føler utseende press når folk sprøyter seg i alle vinkler og later som det er helt naturlig. 

Enten så holder man kjeft når folk kommer med komplimenter og ikke lyver om at det er «naturlig» eller så sier man at utseendet et fikset. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...