AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Del Skrevet 23. desember 2020 Og/eller balsam? Hvilken forskjell merket dere? Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og/eller balsam? Hvilken forskjell merket dere? Anonymkode: f6933...62c At den ikke skummer. Slitsomt. Anonymkode: 7c60d...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At den ikke skummer. Slitsomt. Anonymkode: 7c60d...c58 Men ikle at håret blir mindre tørt eller mindre frizz? Jeg har krøllete tørt hår. Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Del Skrevet 23. desember 2020 Har prøvd Keune, den er uten sulfater. Det er riktig som påpekt over at den ikke skummer like mye- det er nettopp sulfatene som gjør at en shampoo skummer. Det oppleves mer «rent» når det skummer, uten at det egentlig er tilfelle (spør en frisør..) aldri om jeg noen gang kommer til å gå tilbake til shampoer med sulfat. Jeg er 36 år, og håret mitt fikk et nytt liv med sulfatfri shampoo. Det ble merkbart mer glansfullt, langt mer en hva en hver hårkur (både hjemme og frisør-varianten) kunne utrette. Med det resultatet bare av sjampoen gikk jeg også til innkjøp av Keune balsam. Noe som ytterligere forsterker effekten. Det koster mer, men jeg er solgt. Anonymkode: 9c674...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg er anonym over. Har tørt hår, skadet etter bleking etc. har aldri hatt så mye fuktighet og glans som jeg har nå Anonymkode: 9c674...caa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Del Skrevet 23. desember 2020 Hvis du skal slutte med sulfat må du også slutte med silikonprodukter. Sjekk ut curly hair method på Facebook. Masse tips for krøller der. Selv vasker jeg med balsam og bruker en tykkere balsam som pleiebalsam. Har veldig mykt og ikke tørt hår. Anonymkode: 88c57...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du skal slutte med sulfat må du også slutte med silikonprodukter. Sjekk ut curly hair method på Facebook. Masse tips for krøller der. Selv vasker jeg med balsam og bruker en tykkere balsam som pleiebalsam. Har veldig mykt og ikke tørt hår. Anonymkode: 88c57...f8e Hvorfor må jeg droppe silikoner også? Håret blir vel glatt av det? Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Del Skrevet 23. desember 2020 Silikon er ikke vannløselig og vil bygge seg opp om du ikke vasker det med sulfater Anonymkode: 0326e...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg bruker Maria Nila sine produkter og jeg er veldig fornøyd med de. De er uten sulfater Anonymkode: 1a655...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #10 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Silikon er ikke vannløselig og vil bygge seg opp om du ikke vasker det med sulfater Anonymkode: 0326e...83d Gjør det noe da? Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Del Skrevet 23. desember 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Gjør det noe da? Anonymkode: f6933...62c Ja. Du får tungt og flatt hår og gjør at håret ikke kan ta til seg næring eller fukt. Anonymkode: 0326e...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #12 Del Skrevet 24. desember 2020 Hva er egentlig sulfatfri shampo? Aldri hørt om det før. Anonymkode: 222db...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #13 Del Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva er egentlig sulfatfri shampo? Aldri hørt om det før. Anonymkode: 222db...2ad Shampoo uten såpe. Såpe tørker ut hodebunnen og håret. Såpe er også det som gjør at det skummer. Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #14 Del Skrevet 24. desember 2020 Finnes det ingen rimeligere enn de som er nevnt her? Anonymkode: f6933...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #15 Del Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har prøvd Keune, den er uten sulfater. Det er riktig som påpekt over at den ikke skummer like mye- det er nettopp sulfatene som gjør at en shampoo skummer. Det oppleves mer «rent» når det skummer, uten at det egentlig er tilfelle (spør en frisør..) aldri om jeg noen gang kommer til å gå tilbake til shampoer med sulfat. Jeg er 36 år, og håret mitt fikk et nytt liv med sulfatfri shampoo. Det ble merkbart mer glansfullt, langt mer en hva en hver hårkur (både hjemme og frisør-varianten) kunne utrette. Med det resultatet bare av sjampoen gikk jeg også til innkjøp av Keune balsam. Noe som ytterligere forsterker effekten. Det koster mer, men jeg er solgt. Anonymkode: 9c674...caa Må man bestille den på nettet? Anonymkode: 7c60d...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #16 Del Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må man bestille den på nettet? Anonymkode: 7c60d...c58 Man kan nok det også, men jeg kjøpte produktene i frisørsalonger i to forskjellige byer (den ene var drammen) Anonymkode: 9c674...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå