AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 maks uheldig og blitt syk to dager før julaften... feber, hodepine og verking i kroppen. Grusomt 😭 flere som blir alene i år? Har heldigvis en fantastisk familie som kommer med julemiddag på døren. Anonymkode: ada3d...439
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 jeg velger det Anonymkode: 3c339...fbe
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Skal jobbe på dagtid så rekker ikke dra hjem til familie da det er noen timer å kjøre. Da blir julekvelden tilbrakt alene. Har kjøpt meg en frossenpizza. Anonymkode: fe2c8...10c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Jeg skulle ønske jeg kunne velge det i år. Anonymkode: 79991...568
SoWhat? Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Vel, kjæresten og barna hans reiste for feiring i dag, og mine svigerinner som er norske inviterer familien vår på julaften. Vi er ganske mange, så det blir hos begge. Jeg sa at jeg kunne passe hundene 🙂 og jeg er jo vant til at 1.juledag er middag og gaver. Dessuten bor hele storfamilien i tett nærhet til hverandre, pluss at flere jobber sammen. Så vi ser hverandre "hele tiden" Skal lage ribbe da, og dele med de tre dyra som skal være her 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå