Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Frankie goes to Hollywood - The Power of love.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 (endret) Peter Gabriel & Kate Bush - Don't give up Sinead O'Connor - Nothing compares to you Prince - Purple rain Flying Pickets - Only you Stormtroopers of Death - The Ballad of Jimi Hendrix Rovers - Maidens of Spain Pogues - The band played Waltzing Mathilda Waterboys - Old England Commodores - My love Housemartins - Caravan of love Phil Collins - In the air tonight DeLillos - Balladen om Kåre og Nelly Endret 9. august 2005 av Dum Perignon
Gjest Emera Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Bare én? Hm, vanskelig. Men: Lionel Richie - Hello Spandau Ballet - Through The Barricades Cindy Lauper - True Colors Mr. Mister - Broken Wings Er helt sikkert mange flere.
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Takk Emera, jeg satt akkurat og lurte på hva den Spandau Ballet-sangen som jeg elsket så høyt, het. Det var altså Through the barricades. Fortsatt en fantastisk ballade. Rart at ingen har laget en nyversjon av den, det som er så in i tiden... (Apropos, jeg digget forresten Cheerio også engang i tiden)
Gjest Emera Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Ja, den er virkelig nydelig! Sant og si håper jeg de lar den være i fred, den bør få være slik den er, synes jeg!
Gjest Madeline Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg klarer nok ikke å trekke fram bare en for det er så mange utrolig fine ballader. 10CC- I`m not in love Led Zeppelin: Stairway to heaven Stevie Wonder - I just call to say I love you Phil collins - Against all odds Scorpions - Wind Of Change Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My love for you Sam Brown- Stop The cars- Drive Berlin- Take my breath away Alphaville- Forever young Bryan Adams- Heaven Cindy Lauper- Time after time Kenny G- Songbird Mike Oldfield- Moonlight shadow Mister Mister- Broken wings Nazareth - Love Hurts Culture Club- Karma chameleon Boomtown Rats- I don`t like mondays *sukk, det var tider det* Endret 9. august 2005 av Hannen
NullHull Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Åååå, det er jo så mange! Mange av de er allerede nevnt, men jeg vil slenge på Duran Duran: Save a prayer Niklas Strömstedt: Sista morgonen Jahn Teigen: Det vakreste som fins U2: The unforgettable fire Fra Chess-musikalen: Anthem m/Tommy Körberg+I know him so well
Lillie Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Cutting Crew- I just died in your arms tonight
AstralDisaster Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Chris Isaak - Wicked Game Alphaville - Forever Young Joy Division - Love Will Tear Us Apart (kanskje ikke ballade men) R.E.M. - The One I Love
fiesta Skrevet 1. oktober 2005 #12 Skrevet 1. oktober 2005 Glenn Medeiros-Nothings gonna change my love for you
Elanor Skrevet 1. oktober 2005 #13 Skrevet 1. oktober 2005 I dag tror jeg favoritten er: Chicago - Hard To Say I'm Sorry I tillegg fortjener disse hedelig omtale: Alphaville - Forever Young Bangles - Eternal Flame Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart Europe - Carrie F.R. David - Words Foreigner - I Wanna Know What Love Is Forente Artister - Sammen For Livet Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you Heart - Alone John Hiatt - Have a little faith in me Kim Larsen - Papirsklip Leonard Cohen - Hallelujah Mods - Me To Går Alltid Aleina Paul McCartney - We All Stand Together Peter Cetera - Glory of Love Police - Every Breath You Take Prince - Purple Rain Ray Charles - You Are So Beautiful REO Speedwagon - I Can't Fight This Feeling Rune Rudberg - Ut Mot Havet Slade - My Oh My Spandau Ballet - Through The Barricades Ten CC - I'm not in love The Cure - Lullaby Tomas Ledin - Sommaren är kort T'Pau - China in your hand
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #14 Skrevet 1. oktober 2005 Joe Cocker og en dame: Up where we belong! Den er vel fra Top Gun.
Sita Skrevet 2. oktober 2005 #15 Skrevet 2. oktober 2005 Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My love for you
Cronos Skrevet 3. oktober 2005 #19 Skrevet 3. oktober 2005 Fra Chess-musikalen: Anthem m/Tommy Körberg+I know him so well ← Men den er jo bra ennå, da! Obligatorisk heavy-ballade: Scorpions - Still Loving You
Miss Marple Skrevet 3. oktober 2005 #20 Skrevet 3. oktober 2005 Kjempe bra tråd, Arwen! For min del er det T'Pau: China in your hand. Jeg har kjøpt verdens dårligste plate bare for denne sangen, men den er bare konge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå